asfalt

مشکلات مسکن مهر مراوه تپه با حضور ناظر خانه ملت در شورای‌عالی شهرسازی و معماری کشور بررسی خواهد شد.

به گزارش راه اترک، شهرام کوسه غراوی ناظر خانه ملت در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در خصوص حل مشکلات مسکن مهر مراوه تپه خبر داد.

مسکن مهر مراوه تپه با بیش از 250 واحد از پروژه هایی است که به صورت دو واحدی ساخته شده و در اختیار جوانان و مردم فاقد مسکن شهرستن مراوه تپه قرار گرفته است.

بیشتر ساکنین چندین سال پیش با تایید خود مدیر عامل اقدام به تصفیه حساب مالی با شرکت کرده و به همین خاطر هم جهت پرداخت اقساط خود به بانک مسکن ارجاع داده شدند و توانستند در واحدهای خود ساکن شوند.

برخی عدم پرداختهای دولت جدید و بدهی های پیمانکاران و همچنین مالیاتهای خاص و ... از جمله مواردی بود که موجب درخواست افزایش آورده ساکنین از سوی هیات مدیره شده است.

از سویی نیز برخی از هزینه های انجام شده در این پروژه (یک ردیف ساختمانی که شناژ بندی های آن انجام شد و بلا استفاده باقی ماند)به خاطر خدمات فنی مهندسی غیرصحیح بدون داشتن سرانجام و بدون مشخص شدن خطاکار،باید ساکنین مسکن مهر هزینه های آن را پرداخت کنند .

شهرام کوسه غراوی در گفتگو با راه اترک در خصوص مشکلات مسکن مهر مراوه تپه گفت: به زودی در مراوه تپه حضور خواهد یافت و با حضور ساکنین و همچنین هیات مدیره مسکن مهر به این مشکل رسیدگی خواهد شد.

شهرستان مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/جامی