sadeghygolest1

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت : اگر فرهنگ انقلاب اسلامی که  مبتنی بر جنس انقلاب  و مبتنی بر ارزشهای دینی است ، نمی بود شما امنیت نداشتید پشت تریبون این همه اراجیف بگویید.

 به گزارش راه اترک به نقل از گلستان ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان صبح امروز دوشنبه 24 آبان ماه در جمع طلاب و روحانیون محکوم کننده هتاکی های اخیر در دانشگاه منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد یکی از نعمتهای بزرگ فرهنگی انقلاب اسلامی است که مبدع این حرکت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است .

به نعمت بزرگ کرسی آزاداندیشی ظلم شد

سردار صادقی با اشاره به اینکه به این نعمت بزرگ الهی ظلم و از آن سوء استفاده شده ، تصریح کرد : وقتی در دهه 70 نظام آموزش عالی کشور حجم درسها را زیاد می کند ، مقام معظم رهبری معترض می شود که چرا شرایط دانشگاه را برای فعالیت سیاسی فراهم نمی کنید ؟ چرا برای دانشجوی جوان مسلمان ارزشی ایرانی در آرمانخواهی خودش که خاصیت این قشر است ظرفیتی ایجاد نمی شود ؟

وی ادامه داد: مقام ولایت فقیه خودش درخواست میکند که این کرسی آزاداندیشی را بگذارید، بگذارید دانشجو با آرمان انقلابی و اسلامی خودش در تریبون دانشگاه مباحث دانشگاهی را در عرصه های علمی ، اقتصادی وسیاسی نقدش  به مسئولین را بگوید .

001 1

صادقی با اشاره به اینکه هر روز شاهد چنین نقدهای منصفانه و غیر منصفانه هستیم تصریح کرد : عده ای نیایند و این موضوع را مصادره به مطلوب نکنند و تصور بشود که این یک حرکت جدید، نقد جدید و فضای جدیدی است ، نه مبدع این حرکت انقلاب اسلامی ، امام خمینی و مقام معظم رهبری هستند.

اگر امنیت مبتنی بر انقلاب اسلامی نبود امروز پشت تریبون این اراجیف را نمی گفتید

 فرمانده سپاه استان گلستان تاکید کرد : اگر فرهنگ انقلاب اسلامی که  مبتنی بر جنس انقلاب  و مبتنی بر ارزشهای دینی است ، نمی بود شما امنیت نداشتید پشت تریبون این همه اراجیف بگویید، این قدرشناسی از این امنیت است که مدافع حرم هزاران کیلومتر آنطرف تر از جغرافیای طبیعی داوطلبانه جان به جان آفرین هدیه کند که شما امنیت داشته باشید و به اهداف این مدافع حرم بتازید ای ننگ بر شما ( تکبیرحضار )

صادقی اضافه کرد : مردم این حرکتها را رصد می کنند ، ذهن انقلابی و جهادی این مردم این خزعبلات را که هر آنچه که در شان خودش بود مطرح کرد را فراموش نمی کند .

آنچه که در دانشگاه منابع طبیعی رخ داد ، غیر طبیعی است

 این فرمانده نظامی تاکید کرد :  آنچه که در دانشگاه منابع طبیعی رخ داد ، غیر طبیعی است ، شما که سه هفته قبل تریبون آزاد گذاشتید و نتوانستید این جلسه که با موضوع و مباحث مشخص بود را مدیریت کنید ، وقتی مدیریت نالایق دانشگاه و مدیریت نالایق فرهنگی دانشگاه ، موضوع مشخص را نمی تواند مدیریت کند چرا ادعا می کند که این کار را به انجام برساند چطور سه هفته بعد ادعا می کنید که می توانید مناظره برگزار کنید؟

سردار صادقی افزود: این طبیعی نیست یک جریانی اتفاق می افتد و این حرکت دوقطبی را ایجاد کند و بعد تصور شود که نیروهای انقلابی سکوت می کنند و مراعات شما را خواهند کرد زهی خیال باطل ( شعار مرگ بر منافق فتنه گر حضار )

وی تصریح داشت : کسی با مناظره مخالف نیست ،  کسی با کرسی آزاد اندیشی مخالف نیست ، کسی با نقد مخالف نیست ، ظرفیتی که در دانشگاه منابع طبیعی در عرصه این مناظره بوجود آمد ظرفیت درون انقلاب نبود ، رئیس دانشگاه !

001 1

آیا اصلاح طلبی عبور از اسلام است  ؟

صادقی که در جمع معترضان به هتک حرمتهای اخیر در دانشگاه منابع طبیعی صحبت می کرد، گفت : آیا اصلاح طلبی عبور از اسلام است ؟ آیا اصلاح طلبی عبر از قانون اساسی است ؟ آیا اصلاح طلبی عبور از ولایت فقیه است  ؟ آیا اصلاح طلبی عبور از امام (ره) است  ؟ آیا اصلاح طلبی عبور از شهداست ؟

فرمانده سپاه استان خطاب به مسئولین استانی گفت: بزرگان فرهنگی استان ، مدیران دستگاههای اجرای، سیاسی و امنیتی بشنوند ظرفیتی که در دانشگاه منابع طبیعی گرگان رخ داد ، بحث ضد انقلاب و انقلاب بود نه اصلاح طلبی و اصولگرایی .

تجمع امروز پشتیبانی از امام و انقلاب است نه دو جریان سیاسی

سردار صادقی یادآور شد: اگر این تجمع امروز شکل گرفت بواسطه پشتیبانی از حرکت انقلابی امام و رهبری است، این بصیرت و دقت را مردم هوشمند ما دارند و به آن توجه می کنند، اگر حقیر پشت این تریبون هستم بواسطه حرکت ضد انقلابی و انقلابی است نه به واسطه دو جریان سیاسی .

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج  حرکتی که بخواهد در جریان ضد انقلابی که امتداد آن به سران فتنه در داخل و نظام سلطه در خارج می پیوندد ، بر نمی تابد ، تصریح کرد:  تصور کردید سپاه نظامی است و در این عرصه ها دخالت نمی کند ، اینگونه نیست .

001 1

شکایت بسیج دانشجویی از رئیس دانشگاه و گوینده سخیف

عضو شورای تامین استان گلستان ادامه داد: این ننگ در این دانشگاه ایجاد شد، باید تعارف را کنار گذاشت چگونه باید این ننگ را زدود ، یک بخش آن  بر می گردد به مسئولین دستگاه قضایی و من همین جا رسما اعلام می کنم بسیج دانشجویی از رئیس دانشگاه و گوینده سخیف این سخنان شکایت کرده است.

سردار صادقی خاطرنشان ساخت: واقعا برخی از این مسئولین که در این جایگاه قرار گرفتند که این صندلی روی خونهای 230 هزار شهید بنا شده و عکس آقا و رهبری بالای سر شماست؛ "خجالت بکشید" ، شما چطور روی تان می شود که بروید داخل اتاق تان عکس امام و آقا را ببینید بعد تحمل کنید این جملات را و نفس تان هم در نیاید.

بزرگان استان نگذارند این خزعبلات تکرار شود

وی با بیان اینکه این موضوع در حافظه انقلابی استان می ماند، افزود: انتظارم از بزرگان استان اینست که نگذارند از این خزعبلات و از این موضوعات مطرح شود و این ننگ را از این دانشگاه بزدایند و تکرار این موضوعات و مباحث غیر قابل تحمل است .

صادقی گفت: من این موضوع را داخل جلسه شورای تامین استان و خطاب به استاندار و سایر اعضا گفتم که قابل تحمل نیست در استان ولایتمدار گلستان که 4 هزارشهید که 600 نفر از اهل سنت بودند، تقدیم انقلاب کرده و در آستانه کنگره بزرگ اربعین که انقلاب ما به تاسی از امام حسین (ع) شکل گرفته شاهد چنین رویدادی غیر قابل قبولی باشیم.

وی در پایان اظهارکرد: انتظار اینست که دستگاه قضایی و بزرگان اجرایی و فرهنگی استان به فکر این موضوع باشند و این مسائل را پیشگیرانه  و بازدارنده دنبال کنند که دیگر در استان اتفاق نیفتد و با مباحث حادث شده در دانشگاه برخورد قاطع بکنند تا آلام مومنان تسکین پیدا کند.