mozafari95

مسئول اجرای طرح شهاب در استان گلستان از افزایش تعداد شهرهای مجری طرح شهاب در استان گلستان خبر داد.

 

به گزارش راه اترک، عباس مظفری، مسئول طرح شهاب و کارشناس مشاوره مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: طرح شهاب یا همان شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در سال تحصیلی 95-96 در 

  6 شهرستان استان گلستان به مورد اجرا درخواهد آمد.


مظفری در خصوص اسامی شهرستانهای مجری این طرح به راه اترک گفت: طرح شهاب که از کلاس چهارم دوره دوم ابتدایی آغاز می شود در شهرستانهای آق قلا، گرگان، گنبد، کلاله، آزادشهر و علی آباد اجرا خواهد شد.


وی در خصوص شیوه کار طرح شهاب هم گفت: بر اساس این طرح ، هر معلمی که دانش آموزان را پوشش می دهد ، برای هر دانش آموز به 80 سوال که 8 حیطه ی آموزش که شامل : ورزشی، هنری، تجربی، کلامی، ریاضی،

فضایی، اجتماعی و معنوی می شود را خواهد سنجید.


این کارشناس مشاوره ادامه داد: بر این اساس، داده های به دست آمده معلمان از این سوالها به مقاطع بعدی رسیده و در نهایت در سال نهم متوسطه اول، منجر به هدایت تحصیلی دانش آموزان می شود.


عباس مظفری اظهار امیدواری کرد : ان شاء الله با اجرای درست این طرح،  هم زمینه شناسایی استعدادهای برتر به وجود می آید و هم خانواده ها با استعدادها و تواناییهای فرزندانشان بیشتر آشنا می شوند.


مظفری در خصوص اجرای این طرح در سایر شهرستانها هم گفت: ان شاء الله به مرور این طرح در کل کشور و همچنین در استان ما هم در کل استان مورد اجرا قرار بگیرد.