karimybasij1

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان گفت: در طول هفته بسیج، بسیج جامعه پزشکی برنامه های مختلف درمانی را در سطح استان اجرا خواهد نمود.

به گزارش راه اترک، سرهنگ کریمی جانشین بسیج جامعه پزشکی استان در گفتگو با راه اترک گفت: درهفته مبارک بسیج ، بسیج جامعه پزشکی همزمان باارائه خدمات بهداشتی درمانی درایستگاههای سلامت وموکب های مستقردرمسیرراهپیمایی اربعین حسینی، برنامه های شاخص واثربخشی ازجمله اعزام تیم های پزشکی عمومی وتخصصی در تمام نقاط آسیب پذیراستان، درراستای بیشرفت وآبادانی بابکارگیری پزشکان بسیجی،انقلابی وخدمتگزار دردستورکارداده است.

کریمی گفت: بسیج جامعه پزشکی هر ساله در کشور برنامه های متعددی مانند برپایی بیمارستانهای صحرایی را در دستور کار داشته و این امر برای کمک به مردم مناطق محروم کشور به اجر در آمده است.

وی ادامه داد: در همین راستا امسال هم در هفته بسیج علاوه بر برپایی ایستگاههای ویزیت رایگان در استان، دو تیم تک تخصصی هم در روز 2 آذرماه به شرق و غرب استان اعزام می شوند.

کریمی گفت: یکی از این دو تیم به منطقه گمیشان و دیگری به مراوه تپه اعزام خواهد شد.

وی در خصوص تخصص پزشکان اعزامی به این دو منطقه هم گفت: پزشکان اعزامی به گمیشان دارای تخصص چشم پزشکی و پزشکان اعزامی به مراوه تپه با توجه به بررسی ها و نیازسنجی قبلی، دارای تخصص پوست و داخلی هستند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی همچنین از اعزام تیم تصصی زنان و زایمان به مناطق مورد اشاره هم خبر داد و افزود: در صورت نیازسنجی شهرستانها، احتمالا متخصص زنان هم به مناطق اعزام شوند.

کریمی در خصوص نحوه مراجعه مردم به پزشکان متخصص اشاره شده گفت: افراد می توانند تا قبل از 2 آذرماه به پزشکان مراکز درمانی مراجعه کرده و اگر پزشکان نیاز به مراجعه به متخصص را تشخیص دادند در همان روز 2 آذرماه به درمانگاه سپاه مراجعه نمایند.

سرهنگ کریمی گفت: در روز 2 آذرماه ، تمام هزینه ها از ویزیت، دارو و درمان به صورت رایگان می باشد.

وی در خصوص بیمارانی که نیازمند هستند ولی در روز 2 آذرماه نتوانند مراجعه کنند هم گفت: در صورتی که بسیج منطقه تشخیص دهد و به ما مراجعه نمایند، ما برای درمان آنها اقدام خواهیم کرد.

سرهنگ غالمرضا کاوش، فرمانده سپاه مراوه تپه در خصوص مکان ویزیت رایگان بیماران در مراوه تپه در روز 2 آذرماه گفت: درمانگاه تازه تاسیس سپاه در خدمت مردم در این روز خواهد بود.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/جامی