jamshidi

مدیر فرودگاه شهدای کلاله از ارسال نمونه های آزمایش خاک جایگاه سوخت فرودگاه خبر داد.

 به گزارش راه اترک، شهریور امسال بود که با حضور استاندار، مدیرکل فرودگاههای استان گلستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت جایگاه سوخت فرودگاه شهدا(قدس) کلاله بر زمین زده شد.

در آن مراسم مدیرکل فرودگاههای استان و نماینده شرکت پالایش نفت در حضور استاندار گلستان و نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی قول دادند که این پروژه (یعنی جایگاه سوخت فرودگاه) در دهه فجر 1402 به بهره برداری برسد.

طبق نظر کارشناسان و شرکتهای هواپیمایی، نبود جایگاه سوخت این فرودگاه مهترین چالش عدم توسعه فرودگاه بوده است.

حالا بعد از گذشت 3 ماه از مراسم کلنگ زنی جایگاه سوخت از مهندس جمشیدی، رئیس فرودگاه شهدای کلاله در خصوص آخرین وضعیت ساخت جایگاه پرسیدیم.

جمشیدی در این خصوص به راه اترک گفت: جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله در مرحله آزمایش فنی و مکانیک خاک قراردارد بعد از این مرحله که حدود 50 روز زمان می‌برد ان شاء الله در صورت ارسال بموقع نقشه های مربوطه توسط وزارت نفت (شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی) به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی در خصوص آغاز پروازهای فرودگاه مانند شرایط سابق یا با آوردن جایگاه سیار سوخت هم گفت: موضوع پرواز منوط به توجه ویژه مسؤلین شهرستانی دارد. فرودگاه شهدای کلاله آمادگی پذیرش هر گونه پروازی را در صورت پیگیری و حمایت مسؤلین شهرستانی دارد.

فرودگاه شهدای کلاله اولین فرودگاه ساخته شده در استان گلستان است.

انتهای پیام/رضا جامی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید