kosert1

یک محقق خردسال توانست تمام مشکلات مردم ایران را کشف کند.

به گزارش راه اترک، بر اساس آنچه که دولت فعلی کشور مان در حال جلو رفتن است ، فهمیدن این که راز مشکلات کشور ما چه مواردی است حتی توسط خردسالان نیز قابل فهم است.

این روزها دولت یا پیگیر حل اجرای کنسرتها در کشور است و یا در گیر خرید هواپیما از آمریکا، فرانسه و به تازگی هم از ژاپن!!!

صد و خورده ای هواپیمای خرد و بزرگ که تعداد زیادی از آنها در صورتی که وارد کشور شوند معلوم نیست در کدام فرودگاه ها می توانند نشست و برخواست نمایند.

و خرید تازه نیز حدود 40 هواپیما هم از ژاپن!!!!

جوانان بیکارند و مردان دولت یازدهم یا درگیر گزارش دهی و کوبیدن دولت نهم و دهم برای جلب آراء مردم در انتخابات ریاست جمهوری 96 و یا درگیر نامرئی کردن فیشهای حقوقهای نجومی خود و یا برخی هم تلاش برای به تحلیل انتخابات جدید و سعی برای کسب دل هر چند طرفی که ممکن است رای بیاورند.

حالا یا جوانان بیکارند و یا کارخانه ها در حال ورشکستگی مانند کارخانه ارج که سرانجامش هنوز مشخص نشد.

گاهی قیمت مرغ سر به فلک می کشد و گاهی قیمت قند و شکر !! گاهی دولت برنج وارد می کند، آنهم در زمانی که برنج محلی کشور وارد بازار می شود و گاهی هم گندم وارد می شود و پول گندم کاران واقعی گندم هنوز پرداخت نمی شود!!!!

قیمت آب و برق و گاز زیاد می شود ، سن ازدواج بالا می رود و برخی از بازیگران از کشور فرار می کنند و در شبکه های ترکیه ای معلوم نیست به فکر ساخت چه نوع فیلمهایی هستند؟

آهای مسئولین دولت، به فکر مسائل واقعی کشور باشید و از حاشیه پردازی دست بردارید!!

اگر مردم کار از شما ببینند ، البته نه در آخرین روزها، حتما دوباره و حتی چند باره سکان اداره کشور را به دست شما خواهند سپرد، ولی به شرط کار کردن و عدم انجام سیاسی بازی.

آقایان مسئول ، وزرا و سفرا و ...مردم تعداد آنها از اقشار به قول شما خاکستری بیشتر است.

ما نمی گوییم به فکر جذب قشر خاکستری نباشید ولی اعتدال را داشته باشد . همان چیزی که این روزها متاسفانه آن را رها کرده اید .

خدایا مملکت جمهوری اسلامی ایران را در پناه خودت حفظ بفرما و آن را از بلایای طبیعی و سیاسی و اجتماعی مثب بلیه لایتسه شدن و سوسیالیست شدن و ... برهان.

رضا جامی .