shariatmadary1

بعد از استقبال مردم از سفر محمود احمدی نژاد به استان گلستان، شریعتمداری، معاون رئیس جمهور به گلستان می آید.

به گزارش راه اترک، روز پنج شنبه محمود احمدی نژاد، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس جمهور سابق کشورمان به استان گلستان آمد.

در خصوص استقبال از وی، خبرهای رسانه ها حکایت از استقبال زیاد حکایت داشت.

اما در آن سو، علی رغم آمدن وزیر کشور به استان در چند روز قبل از آمدن احمدی نژاد به گلستان، دقیقا سه روز بعد از آمدن احمدی نژاد، معاون رئیس جمهور به گلستان می آید.

سایت استانداری گلستان در این خصوص می نویسد:

«دکتر محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهوری در راس هیاتی روز یکشنبه 28 شهریور ماه 1395 به استان گلستان خواهد آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، علی یازرلو در گفتگو با این پایگاه خبری، اهداف این سفر را بررسی اقدمات صورت گرفته در راستای توسعه استان دانست و تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در این سفر دکتر شریعتمداری با فعالان سیاسی استان، بانوان، روستائیان و عشایر، علما و روحانیون دیدارهای جداگانه ای را خواهند داشت.

وی افزود: بازدید از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان و همچنین بازدید از روستاها و پروژه های روستایی در برنامه های این سفر دو روزه گنجانده شده است.

به گفته یازرلو دکتر شریعتمداری در جلسه شورای اداری استان نیز حضور خواهند یافت و در خصوص اهم مسائل و موضوعات توسعه ای استان با مدیران ارشد گلستانی سخن خواهند گفت.»

آمدن مسئولین عالی رتبه کشوری به استانهای کشور، همیشه منشاء خیر می تواند باشد به شرط آنکه به قصد بهره وری سیاسی و انتخاباتی صرف نباشد.

آنچه در متن خبر سایت استانداری آمده، آمدن شریعتمداری فقط دیدارهایش مهم است و البته ظاهر این دیدارها در این روزهای حساس، تنها می تواند ، انتخاباتی بودن را نشان دهد.

امیدواریم که این دیدارها انتخاباتی نبوده باشد و یا اگرهم انتخاباتی است ، منشا ساخت و سازهای عمرانی و ایجاد فرصتهای شغلی پایدار اقتصادی در استان شود.

انتهای پیام/جامی