ASHAYER

عکس آرشیوی است .

من همان پیرمرد عشایری هستم که به احمدی نژاد رئیس جمهوری نامه نوشتم .

به نام خدا

آقای دکتر ، من همان پیر مرد عشایری هستم که دستهایم پینه بسته - کودک همسایه مان چندی پیش در آبی که شاید عمقی کمتر از نیم متر داشت غرق شد و فوت کرد - بعضی از عزیرانمان به خاطر بدی راه به هنگام مریضی ، در بین راه فوت می کنند - امکانات بهداشتی در بین ما به آن اندازه ای که شما از آن بهره مندید نیست و شاید اصلا به حساب نیاید و ...

آقای رئیس جمهور امروز متاسفانه شنیدم که به دستور شما مردم را از سراسر کشور دعوت کردند تا در تهران جمع شوند تا شما از آنها تقدیر کنید ؟؟

آقای رئیس جمهور در این سالی که کشور ما با مشکلات اقتصادی در حال مبارزه است و صحبت از حماسه ی اقتصادی است چرا باید چندین پل عبوری ما در منطقه ی مراوه تپه به علت مشکلات مالی معطل بماند ؟ چندین مدرسه ی منطقه ما نیمه کاره بماند ؟ گرانی بدون کنترل باشد و ...

شما همایشی چندین میلیاردی برگزار کنید ؟؟؟؟/

آقای رئیس جمهور ما شما را مردی ساده و عدالت محور و درد کشیده می پنداشتیم نه اهل اسراف و بریز و به پاش .ای کاش با همین عزیزان که آنها هم از همین مردم بودند از طریق مصاحبه ی تلویزیونی تقدیر و تشکر می کردید و عذرخواهی می کردید !!

ای کاش با مردم رودررو می شدید و می گفتید اگر مشکلات اقتصادی نبود حضوری از همه ی شما تشکر می کردم !!

آقای رئیس جمهور یادم است که شما دستور توبیخ می دادید که کسی برای آمدن شما پارچه بزند و بنر تهیه کند ؟!!!حالا چه شده است ؟؟

راستش را بگویم من نه منظورم انتخابات جدید است و نه به آقای مشایی کاری دارم .من دلم برای کشورم می سوزد و ...

خیلی حرف داشتم ولی به همین اندازه بسنده می کنم .حرف دلم را برای یکی از خبرنگاران اترک گفتم تا برای شما بنویسد .

محمد مهدی ارازیان به نقل از پیرمرد عشایر