karter1

رئیس جمهور اسبق آمریکا ضمن محکوم کردن «بی تفاوتی ها» نسبت به موارد نقض حقوق بشر در کشورش و سراسر جهان تصریح کرد که ایالات متحده نقش خود را به عنوان حامی حقوق بشر از دست داده است.

به گزارش راه اترک، ظلم به مردم جهان توسط آمریکا آنقدر زیاد شده که حتی صدای خود آمریکاییها را هم درآورده است.

جیمی کارتر، رئیس جمهور اسبق آمریکا ضمن محکوم کردن «بی تفاوتی ها» نسبت به موارد نقض حقوق بشر در کشورش و سراسر جهان تصریح کرد که ایالات متحده نقش خود را به عنوان حامی حقوق بشر از دست داده است.

یورونیوز در این خصوص می نویسد: دولت فعلی آمریکا به ریاست دونالد ترامپ که مبارزه با مهاجرت غیرقانونی را در راس محورهای کارزار انتخاباتی خود قرار داده بود، اینک به نقض حقوق بنیادین خانواده های مهاجرانی متهم است که بلافاصله پس از عبور از مرز مکزیک و ورود به خاک آمریکا دستگیر و فرزندانشان از آنها جدا می شوند.

به اعتقاد آقای کارتر، قوانین ضد ترورسیتی که پس از حملات یازدهم سپتامبر در کشورش تصویب شد و به ایجاد محدودیت در آزادی های سیاسی انجامید اعتبار کشور را در این زمینه خدشته دار کرد.رئیس اسبق کاخ سفید که بنیادی موسوم به «مرکز کارتر» را در آتلانتا برای دفاع از دمکراسی و حقوق بنیادین تاسیس کرده، آمریکا را دیگر قهرمان حقوق بشر نمی داند.

انتهای پیام/جامی