v11

با آنکه وهابیت خود را عاملان واقعی به دین اسلام می دانند ، اما در خاندان آل سعود از رعایت دین هیچ خبری نیست .

با آنکه وهابیت خود را عاملان واقعی به دین اسلام می دانند ، اما در خاندان آل سعود از رعایت دین هیچ خبری نیست . گویی در اینجا آن جمله معروف حاکم است که : احکام دین فقط برای مردم است و خاندان آل سعود از نژاد حاکمانند و از رعایت دین و احکام دین آزادند.

v11

تصویر"هند شمس‌الدین الفاسي" همسر شاهزاده "ترکي بن عبدالعزیز آل‌سعود" برادر "عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه سعودی را مشاهده می‌کنید که در جشن تولد خود که در بیروت، پایتخت لبنان در سال 2001 میلادی برگزار شد، درحال رقصیدن است.

جالب است، بدانید که وی تا آن سال در بیروت زندگی می‌کرد اما چون به سرقت جواهراتی به ارزش 5.5 میلیون پوند انگلیسی متهم شد و دادگاه لبنان وی را تحت پیگرد قضایی قرار داده بود، از لبنان فرار کرد.

2v

تصویر یکی از شاهزاده‌های سعودی به نام " مشاعل دختر فیصل بن عبدالعزیز آل‌سعود" مشاهده می‌شود که ساکن شهر لس‌آنجلس در آمریکاست و به‌عنوان نمایش دهنده لباس‌های زنانه یا همان مانکن فعالیت می‌کند. وی در مصاحبه با یکی از مجلاتی که تصویر وی را در صفحه اولش چاپ و منتشر کرده بود، گفته بود که زنان عربستانی لباس‌های مخصوص به خود را می‌پوشند که از سراپای آنها را می‌پوشاند اما اینجا لس‌آنجلس است نه ریاض!

3v

تصویری که مشاهده می‌کنید از آن "ریم" دختر شاهزاده "ولید بن طلال بن عبدالعزیز آل‌سعود" یکی از ثروتمندترین مردان جهان عرب است.
این تصویر از وی در جشن دانش‌آموختگي وی در سال 2007 ميلادي گرفته شده است.

4v

از آن شاهزاده "سماهر" دختر شاهزاده سعودی "ترکي بن عبدالعزیز آل‌سعود" است، این تصویر از جشن دانش‌آموختگي شاهزاده سماهر در بیروت گرفته شده و درحالی که پدرش نیز در کنار او در تصویر مشاهده می‌شود.

5v

تصویر شاهزاده "شوق آل‌سعود" است که به نظر می‌رسد در کنار "پاریس هیلتون" یکی از دوستانش و یکی از بازیگران زن فرانسوی در سواحل فرانسه مشاهده می‌شود.
این تصویر را شماری از روزنامه‌ها و مجلات چاپ کردند و موجب خشم و غضب خاندان حاکم سعودی و نگرانی آنها از واکنش افکار عمومی داخلی و خارجی شد.

 

عذرخواهی ما را از گذاشتن این عکسها بپذیرید ، اما شاید تلنگری باشد برای کسانی که ذره ای به فکر گرایش به این فرقه ی ضاله ی مضله داشته باشند .