torkan

آقای ترکان تحمل شنیدن یک انتقاد کوچک را دارید ؟ جواب من را بدهید.

چند وقتی است که آقای ترکان مردم ایران را به باد توهین و انتقاد گرفته و آن چنان می گوید و از قولش می نویسند که خودش نیز باورش شده که بزرگ شده و برای خودش کسی است !

آقای ترکان راست می گویی ؛ شما بزرگ شده ای و خیلی از کشورها را آنهم با هواپیما از روی آنها عبور کرده و در برخی هم چند صباحی قدمی برای تفریح زده ای !

آقای ترکان یک بار به راننده های تاکسی کشوری جسارت کردی که در بصیرت آنچنانند که از خلق کنندگان حماسه ی 9 دی می شوند . در جنگ علیه ی جهان استکبار حضوری آگاهانه دارند و با اینکه می دانند ممکن است کشته شوند و زن و بچه های آنها بی خرجی بمانند ، در جنگ می مانند و شهید می شوند تا من و توی ترکان امروز اینچنین راحت آنها را به سخره بگیریم !!!!!

آقای ترکان یا شما ایام جنگ در داخل کشور بودی و یا نبودی ؟ اگر در داخل کشور بودی ؛‌یا در جنگ شرکت کرده ای و یا نه ! که اگر شرکت نکرده ای ، مطلب فرق می کند و اگر شرکت کرده ای ،‌حتما از آن دست افرادی هستی که امروز پشیمان شده ای از اینکه چرا کشورت مستقل است و آزادی لجام گسیخته ندارد ؟ چادر و روسری در آن ارزش است و فیس بوک در آن هنوز فیلتر مانده ؟

آقای ترکان اگر شما نظر شخصیت را گفتی ،‌عیبی ندارد . اما مثل اینکه هنوز نمی دانی در کجا قرار داری و چه مسئولیتی بر عهده ؟

آقای ترکان اگر فرد عادی بودی ،‌شاید این گفته ات مشکلی ایجاد نمی کرد ، اما الان از بیت المال حقوق می گیری و مشاور رئیس جمهور کل مردم ایرانی !‌حواست هست ؟

چرا جرات گفتن این جملات را در خصوص سایر کشورها نداری و فقز برای مردم با شعور کشور خودمان این چنین بی احترام صحبت می کنی؟ نکند به این چیزها واقف نیستی ؟

آقای ترکان اصلا می دانی 49.5 درصد از مردم یعنی چه ؟ می دانی 35 میلیون نفر از مردم یعنی چه ؟ یعنی در این بین فقط تو با شعور این عالم تشریف داری ؟

یعنی هر کسی که به روحانی رای نداده ، شعور ندارد ؟ خیلی بی ادب و بی فهمی است این سخن و هر کسی که این سخن را بر زبان جاری کند .

...

یکی از همان 49.5 درصد از مردم