amusam

انتخابات در جهان باید توسط غرب تایید شود!/آمریکا و غرب ریش سفیدان خود تحمیل کن

ر.جهامی تحلیلگر

آنچه جهان امروز نیاز دارد ،‌وجود افرادی تاثیرگذار که اکثریت جهان آن افراد را تایید می کنند می باشد.این جمله و اصل آن توسط برخی از سیاسیون مورد تایید است اما به راستی در صورت تایید این جمله هم این افراد در سطح جهان پیدا می شوند؟توافق بر سر آنها چگونه صورت می گیرد ؟در صورتی که مردم جهان جمعی را به عنوان ریش سفید انتخاب نمودند ،‌سران حکومتهای موجود چه قدر با این انتخاب موافق خواهند بود ؟

کشورهایی همچون آمریکا که سابقه ی چندانی هم در تمدن ندارد و از افتخاراتش ،‌ داشتن شهرهایی همچون تگزاس و شخصیتهایی تحت عنوان گاوچران ها می باشد ، امروز داعیه دار عنوان ریش سفیدی جهان را دارند ولی آیا واقعا این عنوان را مردم جهان به آمریکا داده اند و یا این توهمی است که این کشور به آن دچار شده است؟!

متاسفانه گسترش این بیماری مالیخولیایی به کشورهای اروپایی نیز به گونه ای بوده که امروزه هر تغییری درسطح جهان که مخالف منافع آنها باشد ،‌مورد تایید آنها نبوده و تحت عنوان دفاع از مردم جهان ،‌رای مردم جهان نیز توسط آنها مورد قبول قرار نمی گیرد ! آنها در توجیه نظر خود می گویند :‌یا مردم جهان حرف ما را می فهمند که در این صورت آنها انسانهای فهیم و با شعوری هستند و یا حرف ما را نمی فهمند که در این صورت آنها انسانهای بی شعوری هستند و باید شعور به آنها تحمیل شود.

امروز هم در اوکراین رای مردم این کشور توسط همین حکومت مورد سوال قرار می گیرد و مورد تایید نیست .

این درحالی است که مثلا در انتخابات سال 88 همین کشورها از عده ای قلیل در کشور حمایت کرده و آنها را کل مردم ایران برمی شمردند.

خدایا مردم جهان این ریش سفیدی تحمیلی را نمی خواهند.