vezaratolum

چرا رای اعتماد آوردن فخرالدین احمدی دانش آشتیانیمشکل خواهد بود؟

به نوشته ی مرادیانی نویسنده ی اترک:دولت یازدهم از ابتدا و در تبلیغات خود مبنا را بر اعتدال گذاشت و شاید یکی از مهمترین شاخصه های رای آوردن رئیس دولت یازدهم ، استفاده از شعار اعتدال بود که متاسفانه در بسیاری از موارد این اعتدال دیده نشد.

اکثریت نیروهای انتخابی توسط دولت یازدهم به هر نحو ممکن به جناح منتسب به اصلاحات مرتبط بودند و یا از افرادی بودند که در دولت خاتمی منسبی داشته اند .

اما در این بین شعار رئیس دولت ، تنها چیزی بود که بر زمین ماند و کمترین توجه به آن صورت گرفت.

یکی از مهمترین قسمتهایی که دولت یازدهم تاکید زیادی بر استفاده از نیروهای منتسب به اصلاحات در آن دارد ، وزارت علوم می باشد که در هر 4 مورد معرفی رئیس دولت ، همه ی آنها از جریان اصلاحات بوده و به خصوص همه ی آنها در جریان فتنه ی 88 به نحوی در مقابل نظام و رهبری موضع گرفته بودند.

سوال جامعه ی امروز از رئیس دولت یازدهم این است که چرا رئیس دولت یازدهم علی رغم انتخاب شعار اعتدال از نیروهای سایر جناحها به خصوص جناح منتسب به راست استفاده نمی کند؟

چرا علی رغم مخالفتهای اولیه با معرفی آقای آشتیانی ، بازهم رئیس محترم دولت ، ایشان را معرفی نمودند؟

چرا در خصوص رای دادن و یا ندادن نمایندگان مجلس به وزرا، دم از اقلیت و یا اکثریت می زنید ؟ مگر همین نمایندگان اقلیت و یا اکثریت به اکثر وزراء دولت رای اعتماد نداده اند؟

اگر امروز یک وزیر از دولت رای نیاورده چرا این رای نیاوردن را نشان عدم همراهی مجلس با دولت می بینید و نشان از عدم انتخاب درست دولت نمی بینید؟

نمایندگان مجلس ، نمایندگان همه ی مردم ایران هستند و اگر اکثریت نمایندگان با انتخاب کسی یا وزیری از دولت موافقت نمی کنند ، این به معنی آن است که نمایندگان اکثریت مردم با آن وزیر یا آن فرد موافقت نکرده اند.

اینجا همه در تلاش برای آبادانی بیشتر کشور و موفقیت دولت اسلامی هستند و اکثریت مردم فارغ از جناحها عمل می کنند و دلشان برای کشور اسلامیشان می تپد.