amuzesh

ضرب المثل معروف هر چه کنی به خود کنی ، وضعیت روزهایی است که دولت عربستان به زودی شاهد آن خواهد شد.

به نوشته ی اترک، بزرگان خوب گفته اند که هر کسی به دیگران ظلم و تعدی کند ، دود این ظلم و تعدی به چشم خودش بیشتر خواهد رفت.

در خبرهاست که هزینه های به وجود آمدن داعش و این کشتارها بر دوش دولت سعودی عربستان است.اما واقعیت این است که این ظلمها روزی به سراغ خود عربستان هم خواهد آمد.

این خبر که می تواند آینده ی عربستان باشد را با دقت بخوانید:«

یکی از فرماندهان گروه ارتش آزاد عربستان از افزوده شدن هزار نیروی تازه نفس که به تازگی آموزش دیده اند، به این گروه خبر داد.

«خالد الحسان المبارز» گفت: این نیروها از طریق خاک کشورهای همسایه وارد عربستان می شوند و به نیروهای موجود ارتش آزاد عربستان خواهند پیوست. این نیروها قرار است تا در شمال عربستان از سویی با ارتش عربستان و از سوی دیگر با نیروهای داعش بجنگند.

وی ادامه داد: هم اکنون در اردوگاه هایی که از سوی نیروهای مبارز با وهابیت و داعشیهاایجاد شده است، 50 هزار نفر عضو فعال ارتش آزاد و 50 هزار نفر نیروی احتیاط در حال آموزش هستند که در کل 100 هزار نفر می شوند و این افراد در هفته های آینده به تدریج به صفوف ارتش آزاد عربستان خواهند پیوست.

فرمانده ارشد ارتش آزاد عربستان همچنین از آمادگی اردوگاه های آموزشی برای ارائه آموزش به تمام گروه های مخالف عربستان سخن گفت. پیش بینی ها حکایت از این دارد که نیروهای سعودی که در یک روستا در صحرای بزرگ عربستان جمع شده اند تا 2 ساعت دیگر در صورت عدم تسلیم شدن ، همه از بین خواهند رفت.»