naftarab

چاههای نفت عربستان دچار آتش سوزی شدند.

به نوشته ی اترک، آمریکا و سیاستهای غربی صهیونیستی این گروه ، هیچ وقت نه به نفع ما بوده و نه به نفع هیچ کشور مسلمان و حتی غیر مسلمان مخالف سیاستهای غرب.

در این دوران فشار بر ایران توسط غرب و کشتارهای داعش در منطقه و بحرانهای اقتصادی ، تبعیت کشورهای عربی به خصوص عربستان از سیاستهای غرب و به خصوص آمریکا، بر هیچ مبنای عقلی و منطقی استوار نیست.

در این بازی سیاسی تنها بازنده ی اصلی؛ در ابتدا خود دولت عربستان بوده و بعد از عربستان کشورهای منطقه که همه مسلمان هم هستند.

کشورهای غربی به وضوح نشان داده اند که هر مهره ای که برای آنها بازی می کند ، تاریخ مصرف دارد و در پایان تاریخ مصرف آن مهره ، این مهره سوخته و باید عوض شود.

در صورتی که مهره ی چیده شده ی غرب کوچکترین مخالفتی با سیاستهای آنها داشته باشد، بلافاصله زمینه چینی برای از میان برداشتن آن آغاز خواهد شد.

این مهره ها متاسفانه هیچ پایگاه مردمی نیز برای خود آماده نکرده اند و در بین مردم کشور خود نیز از مشروعیت مردمی برخوردار نیستند.

یک آتش سوزی ، یک انفجار در محلی پر جمعیت و ... می تواند یک وضعیت بغرنج اجتماعی ایجاد کند و از آن طرف یک انفجار در چاههای نفت عربستان، برخورد اشتباهی یک یا چند موشک به تاسیسات نفتی عربستان می تواند تمام ساختار سیاسی، اقتصادی این کشور را از بین ببرد.

امیدواریم سران این کشور که مردمش مسلمان هستند به خود آیند و به دنبال کسب نظر مردم خود بیایند و دست از دامن پوسیده ی کشورهایی همچون آمریکا بردارند.