77

دشمن برای نابودی ایران هم برای بزرگترها برنامه ریزی کرده است و هم برای کودکان .

به گزارش اترک ، کودکان ایران حدود 10 ساعت در روز پای تلویزیون می نشینند. با ورود شبکه پویا به منازل ایرانیان ، کودکان به جای فوتبال با بچه محل هایشان ، به جای گل کوچیک بازی کردن با همسالانشان، به جای تاب بازی و سرسره بازی در پارک وقت خود را با تماشای برنامه های شبکه پویا سپری می کنند.

ضروری است که مسولین صدا و سیما برنامه هایی را برای پخش انتخاب کنند که شامل آموزه های اخلاقی –تربیتی و همچنین در راستای رشد عقلی و ذهنی و در یک کلام رشد و ترقی کودکان ایرانی باشند.

متاسفانه برخی از برنامه های پخش شده در تلویزیون فقط جنبه وقت پر کردن دارند و گاهی هم دیده می شود که محتوای فیلم ها بسیار بد و غیر اخلاقی است.

به عنوان مثال : یکی از مهمترین برنامه های موجود ، فیلم های تخیلی است . کودکان با دیدن این گونه برنامه ها ،شجاعت خود را از دست داده و با وجودی که علاقه مند به این گونه فیلم هستند،اما ترس بر آنها غلبه کرده به طوری که برای رفتن به آشپزخانه یا سرویس بهداشتی که داخل خانه هستند باید بزرگترها انها را همراهی کنند.

این یک معضل بزرگ است که باید برای کودکان که سرمایه ها و آینده سازان این مملکت هستند،فکری اساسی بشود.

اگر یقینی شود که دست های آلوده ی دشمنان ، از هر طریق که بتواند در پی زهر آلود کردن شالوده ی کودکان ایران زمین است ، مسولین امر بیشتر در انتخاب و پخش فیلم های کودکان حساس می شوند و آینده سازانی بهتر از آینده سازان قبل در جامعه رشد خواهند یافت.

مرادیانی خبرنگار اترک