bisavad1

نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در مناظره خود 8 سال از دوران انقلاب را به عمد حذف نمود.

به نوشته اترک،شکوری راد نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در مناظره ای که امروز دوشنبه 20 بهمن بین او و حسین الله کرم برگزار شده بود وقتی خواست به تحلیل عملکرد دولتها در نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون بپردازد، 8 سال از دوران انقلاب اسلامی را حذف کرد.

متن سخنان این نماینده اسلاح طلب را سایت ایرانا منتشر کرده است.

به این سخنان توجه کنید:«

در تحلیل عملکرد دولتها هم با بیان اینکه مدل اقتصادی دولت موسوی برخاسته از انقلاب بود افزود: انقلاب اسلامی زمانی شکل گرفت که گفتمان جهان مارکسیستی بود اما انقلاب اسلامی در این گفتمان تحول ایجاد کرد و فضای کارگری و حمایت از طبقات ضعیف و مستضعف را با تکیه بر ارزشهای اسلامی محور قرار داد.

وی همچنین با بیان اینکه سیاستهای انقباضی اقتضاء دوران جنگ بود گفت: در دوره هاشمی سیاست تعدیل اجرا شد که نسبتا تند بود اما در دوره خاتمی این سیاست تعدیل دوباره تعدیل شد و روند توسعه ای که هاشمی اتخاذ کرده بود و طبقات ضعیف در آن تحت فشار قرار گرفته بودند تعدیل شد.

او شکوفاترین دوره اقتصادی بعد از انقلاب را دوره خاتمی ذکر و بیان کرد: با وجود آنکه شعار این دولت سیاسی بود اما بیشترین رونق اقتصادی در همین دوره بود.

شکوری راد ادامه داد: در این میان دولت روحانی دولتی نیست که خیلی چارچوبهای تعریف شده ای داشته باشد و دولتی اعتدال از مجموعه ای از سیاستهای اعتدالی دولت هاشمی و خاتمی برخوردار است که زیر تیغ افراطیون مجلس شورای اسلامی قرار دارد و ناچار است برخی سیاستهای خود را بدان سمت سوق دهد.»