dashdokhtar

چرا دختران و پسران غیر مسلمان به جمع داعشیها می پیوندند؟

به نوشته اترک،امروز در دنیا کسی نیست که اخبار تجاوزات داعشیها را در بین مسلمانان نشنود و به گونه ای انزجار خود را از اقدامات آنها نشان ندهد.

این گروهک تروریستی به زعم خود برای ضربه زدن به اسلام و موج گرایش به این دین آسمانی ایجاد شد ولی در نهایت آنچه سرانجام این گروهک تروریستی را رقم خواهد زد،پیزی جز تباهی و نیستی برای این گروهک ،طبق وعده الهی نخواهد بود.

اما بررسی تفکراتی نیروهای داعشی نشان می دهد به جز نیروهایی که از کشور عربستان و برخی از کشورهای عرب مسلمان به این گروهک جذب شده اند،بیشتر نیروهای آنان از کشورهای غربی آمده اند .

در بین زنانی که به این گروه وارد شده اند،طیفی از آنان غیر مسلمان هستند .

بررسی تاریخ می تواند به مهمترین دلیل آمدن دختران غیرمسلمان در بین اعضای گروهک تروریستی داعش اشاره کند.

در سالهایی که نیروهای مسلمان در سرزمین اسپانیا(آندلس) فتوحات گسترده ای را انجام دادند و این سرزمین ها از دست حاکمان به ظاهر مسیحی خارج شد،حکام سرزمین های اروپایی به همراه کشیشان منطقه دست به مشورتی زدند و جریان شبیخون فرهنگی را به راه انداختند و توانستند بعد از اقناع دختران مسیحی آنها را روانه سرزمینهای اسلامی کرده و به تدریج فساد را در بین نیروهای رزمنده گسترش دهند به نحوی که بعد از چند سال سپاه صلیبیون توانست سرزمین آندلس را از دست مسلمانان خارج کرده و قتل عام گسترده ای را نیز ترتیب دهد.

امروز دختران غیر مسلمان به تبع تبلیغ برخی حاکمان خود برای تکرار آن واقعه اما به شکلی دیگر وارد معرکه شدند.

دراینجا لازم است اشاره کرد که داعش دست پرورده غرب است و امروز دختران غربی برای پشتیبانی به جمع نیروهای خودیشان(داعشیها) به جمع آنان اضافه می شوند.

خداوند تمامی دشمنان اسلام را نیست و نابود بگرداند.