namazied8

نماینده مردم شرق گلستان در جمع نمازگزاران مراوه ای گزارش عملکرد فعالیت خود را ارائه نمود.

به گزارش راه اترک، شهرام کوسه غراوی ، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران عید سعید قربان ضمن عرض تسلیت دوباره به خانواه مرحوم آغ که در سیل جاری سه تن از عزیزان خود را از دست داده بودند، از راه اندازی دوباره اداره هلال احمر در شهرستان خبر داد.

شهرام غراوی در جمع نمازاگزاران عید سعید قربان گفت: در ابتدا تمام تلاش خود را در خصوص مشکل کشاورزان گندم کار به کار بردیم و با گفتگوها و رایزنی های متعدد موفق به حل این مشکل شدیم تا سیلوداران با گندم کاران همکاری نمایند.
غراوی گفت: در خصوص منطقه آزاد و تجاری اینچه برون هم موفق شدیم این بحث را تا حد زیادی به پیشرفت برسانیم و حتی تصویب یک فوریتی آن را نیز انجام دادیم. که پیامد آن تحول بزرگ اقتصادی در استان گلستان خواهد بود.
غراوی در مورد پروژه سد چایلی هم گفت: سد چایلی که در گذشته با مشکلات تحقیقاتی زیادی روبرو بوده است را با رایزنی  با وزیر  نیرو به مرحله کلنگ رسانی نزدیک کردیم که بزودی شاهد این اتفاق بزرگ خواهیم بود که در حوزه اشتغال و اقتصاد یک تحول بزرگ منطقه ای خواهد بود .
وی ضمن اشاره به تلاشهای مختلفی که در زمینه بیمارستان مراوه تپه انجام شده گفت: یمارستان شهرستان مراوه تپه در آینده ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد و حتی امروز توانستیم با صحبت با وزیر بهداشت و درمان آقای سعیدی کیا تجهیزاتی همانند دستگاه های سونوگرافی ، پرینتر و ... در اختیار مردم شهرستان مراوه تپه قرار خواهد گرفت.
شهرام غراوی همچینین با اشاره به حوادث مترقبه و لزوم ایجاد هلال احمر در مراوه تپه گفت: هلاال احمر این شهرستان دوباره به فعالیت خود که نیاز این شهرستان هست ،ادامه خواهد داد.
نماینده مردم شرق گلستان به پروژه های گازکشی، نیروگاه 25 مگاواتی و همچنین راه ارتباطی بین  استان گلستان با خراسان شمالی از مسیر قازانقایه اشاره کرده و افزود : این پروژه ها می توانند در اقتصاد و پویایی منطقه بسیار موثر واقع شوند.

انتهای پیام/جامی