ejlasikhatm3

مراسم ختم قرآن به نیابت از 4000 شهید استان گلستان در مراوه تپه برگزار گردید.

 به گزارش راه اترک، پنج شنبه 25 آذرماه مراسم اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان در گرگان برگزار می گردد.

در همین راستا، مردم مومن و انقلابی مراوه تپه نیز در این اجلاسیه حضور پیدا خواهند کرد.

در سطح شهرستان نیز برنامه های مختلفی در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان برگزار می گردد.

مراسم ختم قرآن برای شادی روح بیش از 4000 شهید استان توسط نمازگزاران مسجد صاحب العصر و الزمان عغجل الله تعالی مراوه تپه برگزار شد.

ejlasikhatm4

همچنین مراسم مشابهی در کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمه الله علیه مراوه برگزار گردید.

 

ejlasikhatm3

 

ejlasikhatm2

حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در خصوص شهدا گفت: شهداء با نثار جان و وجودشان و سرمایه اصلی زندگیشان در خدمت قرآن و تلاوت قرآن قرار گرفتند و به تعبیر قرآن عمل اینها، تلاوت قرآن است؛ نه تنها تلاوت، بلکه حق تلاوت قرآن است و ما باید اینها را مدنظر قرار دهیم که مصداق یک قاری، خدمت‌گزار و نیروی قرآنی، شهداء بوده‌اند و همیشه در تاریخ ما می‌درخشند. 

حجت الاسلام امیر شاهی اظهار داشت : باید اهالی قرآن، مشتاقان کلام الهی و شیفتگان قرآن و عترت(ع) به منظور همنوایی با شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس در شب زنده داری و تلاوت قرآن کریم در ایام بزرگداشت اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان، نسبت به دیگران پیشقدم شد و این سنت حسنه را ترویج کنند .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ابراز نمود : این افراد در ایام دفاع مقدس و سختی‌ها و مشکلاتی که آن روز به جامعه ما تحمیل شده‌ بود، آمدند و جان خودشان را تقدیم انقلاب کردند ، اینها مصداق اتم و اکمل قاریان قرآن بودند و به تعبیر خود قرآن در آیه 121 سوره بقره «الَّذینَ آتَیْناهُمُ الْکِتابَ یَتْلُونَهُ حَقَّ تِلاوَتِهِ» مصداق حقیقی و اتم و اکمل تلاوت‌های قرآن بوده‌اند .
وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم که این سنت نیکو و حسنه در بین مردم ما فراگیر شود و بدانیم که توجه به کلام وحی، احترام به مقام والای شهدای 8 سال دفاع مقدس است ، زیرا این عزیزان به دلیل استقرار فرامین قرآن کریم، قیام و در این راه جان خود را فدا کردند .

انتهای پیام/جامی