amirshahi121212

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: قرآن کریم به عنوان هویت دین مبین اسلام ظرفیت متعالی برای فعالیت در عرصه‎های فرهنگی کشور را تشکیل می‎هد، قطعا توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند یک عزم ملی و جدی است.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی گفت: قرآن کریم به عنوان هویت دین مبین اسلام ظرفیت متعالی برای فعالیت در عرصه‎های فرهنگی کشور را تشکیل می‎هد، قطعا توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند یک عزم ملی و جدی است .
حجت الاسلام امیر شاهی به بیان اهمیت فراهم‏‌سازى زمينه توليد از منظر قرآن کریم پرداخت و اظهار داشت : آماده كردن زمينه براى فعاليتى، بيانگر اهميت آن است. آياتى از قرآن، حاكى از تهيه نعمت‏‌هايى است كه زمينه‏‌ساز توليد هستند. در بعضى از آنها تصريح شده كه اين نعمت‏‌ها براى جست‏‌وجوى روزى در اختيار شما قرار گرفته است اما برخى ديگر، فقط به فراهم‏‌سازى زمينه توليد و بالملازمه بر اهميت و تشويق به توليد دلالت دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ابراز نمود : قرآن از كافى بودن منابع براى بشر و نزول بركت‏‌ها از خزانه بى‏‌پايان الهى سخن به ميان آورده است و نعمت‏‌هاى خداوندى، منابع و امكانات آفريده شده براى بشر را نامحدود معرفى مى‏‌كند؛ نه تنها روزى بشر بلكه همه جنبندگان را تضمين و به اين وسيله اميد به رزاقيت خداوند را جايگزين ترس از فقر كرده است .
ایشان در پایان تاکید کرد : امیدواریم بتوانیم حرکت قرآنی که رهبر انقلاب نیز تاکید بسیاری بر آن دارند را به خوبی اجرا کرده و جامعه را به سمت رشد دادن هدایت کنیم.

انتهای پیام/جامی