golsshanu

حضور یک بهایی در نوسانات نرخ ارز و طلا مشخص شد.

به گزارش راه اترک، قبل از انتخابات سال 88 بود که بهاییت با برطرف کردن حرام بودن دخالت در سیاست، عملا وارد عرصه سیاسی کشور شد و در برهه های خاصی از دوران کشور مسبب بحرانهای خاص شد.

تغییر سبک زندگی، سبک پوشش، تغذیه و ... از جمله اقداماتی بود که این فرقه ضاله با حمایت صهیونیست به فعالیت زیرزمینی در آنها مبادرت می ورزید.

در تازه ترین برنامه ی اجرایی این فرقه توطئه گر، اعضای این جریان وابسته به صهیونیست، اقدام به اجرای برنامه اختلال در بازار و زندگی اجتماعی مردم با تغییر نرخ ارز و طلا و ایجاد بازار ملتهب نمودند.

سایت نود اقتدصادی در مطلبی که در این خصوص منتشر کرده است به این واقعیت اشاره می کند: «کی از افرادی که در قیمت دهی آنلاین در بازار سکه و طلا فعالیت میکند فردی است به نام «شهنام گلشنی». او و سایتش در جریان التهابات بازار در سال ۹۰ هم در کانون توجه قرار داشتند و حتی خودش نیز در آن برهه بازداشت شد.

او سه سایت «مثقال»، «سبزه میدان» و «گرم» را در اختیار دارد. این حلقه کانال‌هایی به نام «قیمت لحظه‌ای دلار» با حدود ۲۰۰ هزار عضو، «مثقال» با ۱۱۰ هزار عضو در تلگرام و در اینستاگرام دو صفحه، یکی با ۱۰۳ هزار و دیگری با ۷۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

 نکته جالب در مورد گلشنی این است که او از بیان اینکه یکی از پیروان فرقه بهاییت است ابایی ندارد و گفته در دانشگاه مربوط به بهاییان کامپیوتر خوانده است. در بین فعالان بازار ارز این شنیده نیز وجود دارد که سایت تازه تأسیس «بن‌بست» که آن هم در زمینه اعلام نرخ ارز فعال است، متعلق به همین فرد است؛ هر چند به خاطر پنهان بودن اطلاعات ثبت این سایت نمی‌توان به قطعیت در این مورد نظری داد.»

البته نکته جالب توجه این است که موضوع خانم گلشنی به تازگی رو شده و هنوز مشخص نیست چه کسان دیگری از اعضای این فرقه ضاله در آشفتگیهای قیمت طلا و ارز دخالت دارند.

انتهای پیام/جامی