drugh

آمریکا در حالی مدعی کمک مالی به کشورهای درگیر کروناست که از یک طرف ایران را تحریم می کند و از طرفی دیگر به تنها کشور بدون کرونا، کمک کرونایی می کند.

به گزارش راه اترک، کرونا ویروس، بیماری ساخته شده توسط آمریکا و صهیونیستها ، بلایی انسان ساز که گریبان سازندگانش را نیز گرفته است.

آمریکا با سیاست ماندن در قدرت به هر قیمتی علی رغم داشتن مشکلات داخلی بیشمار، هنوز بر طبل تحریم علیه کشورهای مستقل می کوبد.

در تازه ترین شکل تحریم، ارسال دارو و تجهیزات پزشکی از کره جنوبی به خاطر تحریمهای آمریکایی به ایران ممنوع شد.

آمریکا اگرچه مدعی است که تحریمها جلوی ارسال دارو را نمی گیرد ولی در عمل این تحریمها به زعم همه کشورهای حتی اروپایی، اجازه مراودات را از آنها گرفته است.

آمریکا اگرچه خود را در زمینه ایجاد کرونا بی تقصیر نشان می دهد ولی در واقع این کشور سازنده این ویروس جهش یافته است و برخی باور دارند و ادعا می کنند که آمریکا این ویروس را از یک کشور همسایه چین وارد این کشور کرده است.

هم اکنون یکی از معدود کشورهای دنیا که مدعی عدم ابتلاء مردمش به کرونا است، ترکمنستان می باشد.

دولت آمریکا در جدید ترین خبری که سایت خبری ووآی آمریکا منتشر کرده است، مدعی شده به بیش از 100 کشور دنیا که درگیر کرونا شده اند، کمک مالی کرده است.

drugh

این ادعا وقتی جعلی از آب درمی آید که یکی از کشورهایی که آمریکا مدعی کمک مالی به خاطر کرونا به آن می کند، کشور ترکمنستان می باشد.

کشور ترکمنستان هنوز در خصوص کرونا به عنوان یک کشور سفید محسوب می شود.

آمریکا اسامی 100 کشوری را که درگیر کرونا شده اند و این کشور به آنها کمک مالی کرده است، به جز چند کشور معدود، عنوان نکرده است.

انتهای پیام/رضا جامی