jahadgar

ائتلاف جهادگران شهر کلاله در خصوص نتایج انتخابات، بیانیه صادر کرد.

به گزارش راه اترک، ائتلاف جهادگران به عنوان اولین ائتلاف انتخاباتی در شهرستان کلاله، بعد از خلق حماسه حضور مردم در انتخابات کشور، بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه ائتلاف جهادگران شهرستان کلاله

والذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین

ملت غیور و شهید پرور شهر کلاله، اکنون که با حضور حماسی خود در 28 خرداد 1400، برگ زرین دیگری در صفحات افتخار آمیز تاریخ این شهر آفریدید و فریاد دشمن ستیزی سر داده و امید دشمنان انقلاب را ناامید کردید.

ما اعضای ائتلاف جهادگران، بر خود وظیفه دانستیم تا به عنوان فرزندان کوچکتان از این حضور حماسی تقدیر کرده و در مقابل بزرگیتان سر تعظیم فرود آورریم.

این بار جمعی از فرزندان شما ، در قالب یک ائتلاف با نام و نگاهی جهادی و با انگیزه  طرح موضوعات مهم در مسئله مدیریت شهری با نگاهی فراقومیتی و مسئله مدارانه با آگاهی، پا به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر گذاشته و در یک گفتگوی مستقیم و بی واسطه با مردم، اقدام به طرح برنامه های خود در زمان قانونی تبلیغات نمودند.

اکنون که با اعلام نتایج مشخص گردید مردم این مسئولیت را بر عهده برادران و خواهران دیگری قرار داده اند ضمن عرض تبریک فراوان به منتخبان مردم و آرزوی توفیق، آمادگی کامل خود را برای هر گونه همکاری با ایشان اعلام کرده و بر خود وظیفه می دانیم، تا تمام توان خود را برای هر چه بهتر شدن شهرمان، در اختیارشان قرار دهیم.

بدیهی است همچون گذشته نظارت و نقد بر عملکرد همه مسئولان و ارائه مشکلات و اشتباهات و پیشنهاد راهکارهای حل مسائل، به راه و به رسم آداب مردمداری اسلامی، هدیه ای برای ایشان در جهت بهبود اوضاع و تصحیح موارد دارای نقص دانسته و مطالبه گری در این خصوص را همواره ادامه خواهیم داد.

آنچه بیش از پیش حائز اهمیت و باعث خوشحالی و امیدواری ما گردید و بار مسئولیت را بیش از پیش بر دوشمان سنگین کرد الطاف پایان ناپذیر مردم به فرزندان خود در این ائتلاف در جهت ایجاد ستادهای مردمی و تبلیغات بود به گونه ای که بخشی از هزینه های تبلیغاتی که معمولا در این مبارزات یک هفته ای صرف اجاره مکان می گردید، از طریق الطاف بیکران مردم از موضوعیت خارج گردیده و باعث کاهش چشمگیر هزینه ها گردید.

این ائتلاف درجهت تحقق شعار شفافیت و ایجاد این فرهنگ در اولین گام نسبت به اعلام هزینه های تبلیغاتی خود اقدام نموده بدینوسیله از سایر کاندیداها نیز دعوت می نماید تا ضمن اعلام هزینه های تبلیغات خود زمینه را به گونه ای فراهم نمایند تا همشهریان محترم در جریان این موضوع قرار بگیرند که چه کسانی برای دستیابی به کرسی نمایندگی ایشان در شورای اسلامی شهر (که بر طبق قانون نبایستی هیچ گونه منفعت مالی داشته باشد ) این هزینه ها را چگونه، با چه نیتی و به چه مبلغی و از کدام منبع مالی تامین نمودند.

همشهریان گرامی برای حسن نیت، بدینوسیله کلیه هزینه های تبلیغاتی ائتلاف جهادگران، مبلغ 5/900/000 تومان بوده که تماما از محل پول شخصی اعضای ائتلاف به قدر السهم 1/500/000 تومان، تامین گردیده و لیست هزینه کرد نیز منتشر خواهد شد.

در پایان بار دیگر بر خود وظیفه می دانیم تا از همه عزیزانی که در این مسیر دشوار برادران جهادی خود را لایق حمایت دانسته تشکر ویژه انجام داده و از تمام کسانی که با حضور خود پای صندوق آرا در این زمان خاص باعث تثبیت مردمسالاری دینی در کشور شدند فارغ از این که به چه کاندیدایی در این دوره از انتخابات رای داده اند قدردانی نماییم.

ضمنا اعضای این ائتلاف قدردانی ویژه خود را نسبت به آقایان غلامرضا عیدی و رامین حسین زاده که بدون دریافت هیچ گونه وجهی محل کسب خود را جهت تاسیس دفتر تبلیغاتی در اختیار قرار دادند ( از مغازه آقای حسین زاده علیرغم لطف ایشان به دلیل صرفه جویی در هزینه های تبلیغاتی استفاده نگردید) اعلام می دارند.

همچنین قدران تمام عزیزانی هستیم که در مدت تبلیغات به شکل شبانه روزی و با نیت رضای خدا، کاری بی ریا را انجام دادند.

ان شا الله با تلاش بیشتر و اصلاح کاستی ها همچنان ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) همچون گذشته در کنار و خادم شما در شهر خواهیم ماند.

ائتلاف جهادگران شهرستان کلاله