muyahsar

این داروها برای موی سر بسیار مفید هستند ./کسانی که موهای سفید شده یا در حال ریزش دارند بخوانند.

به گزارش اترک به نقل از بی باک به نقل از جام، از آنجایی که داشتن موهای سالم و شاداب آرزوی بسیاری از مردان و زنان است، نکهداری و نظافت آنها نیز نیازمند به صرف زمان و گاهی صرف هزینه است،

عمر و مقدار طبیعی رشد مو در طول یک ماه ؟
موها در بهترین شرایط در طول یک ماه بین 2 تا 4 سانتی متر رشد خواهد کرد که عمر این تار مو با شرایط مناسب بین 2 تا 4 سال است که عوامل عوامل بسیاری بر الگوی رشد مو تاثیر می گذارند. این عوامل شامل سن، وراثت، رژیم غذایی، وضعیت عمومی سلامت فرد و شرایط پوست است،در بسیاری موارد پس از گذشت این مدت ریخته و با موی جدید جایگزین می شود.

با انجام کارهای زیر پرمو شوید

- برگ کنجد را اگر به سر بمالید باعث رشد و سیاهی موی سر می شود.روغن کنجد روغن خیلی روان است و کمک موثری برای رشد مو دارد.

-روغن خالص دانه انگور، ترکیبی فوق‌العاده موثر برای فعال‌سازی مجدد رشد پیاز مو است که با ماساژ دادن آن روی پوست سر می‌توانید به تاثیر سودمند این روغن پی ببرید.

- روغن کرچک نیز با تقویت گردش خون در پوست سر، مواد مغذی را به پیاز موها می‌رساند و در تقویت رشد موها موثر است.

- روغن جوجوبا که در عطاری‌ها موجود است نیز ماده‌ای موثر برای فقط رطوبت موها و مراقبت از آنها در برابر آسیب‌های خارجی است.

- به علاوه ماساژ روغن نارگیل هفته‌ای یک بار روی پوست سر هم ریزش مو را کنترل می‌کند و هم در رشد موهای جدید نقش مطلوبی دارد.

- یکی دیگر از موارد بسیار مفید برای رشد موها، روغن رزماری است که موجب تقویت خون‌رسانی به پیاز مو می‌شود و در عین حال خواص ضد سرطانی فوق‌العاده‌ای دارد.
- روغن زیتون نیز بهترین گزینه شناخته شده برای رشد موها است چون ریشه‌های مو را به خوبی تغذیه می‌‌کند و برای تقویت رشد تارهای مو موثر است.