papa

بعضی کوچکها برای بزرگ شدن  ، گوشت دیگران به پای خود وصل می کنند.

به گزارش اترک : حتما همه ی شما کودکان را دیده اید که پایشان را در کفش بزرگترها می کنند و چون زورشان به کفش های بزرگ نمی رسد یا می افتند و یا کفشها را با خود می کشند.

حکایت ، حکایت امثال همین پسری است که فکر می کند بزرگ شده و پشت لبش مویی درآمده ( هرچند او دیگر اجازه ی دیدن نشان مردانگیش را با زدن موی پشت لبش با تیغ به دیگران نمی دهد) و  می تواند کارهای بزرگ بکند و حرفهای بزرگ بزند .

او شاید یادش رفته که «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.»

نوجوانی که سر در کسب شهرت و نام دارد و برای بنام شدن دست به هر کاری می زند ، او که با دانشجو شدنش گمان کرده این راحتی و آسایش به سادگی به او رسیده و می تواند به سادگی و به خاطر یک مسافرت خارجی رفتن و حرفهای قشنگ ماهواره ها ،‌همه چیز و همه ی اعتقادات را بشورد و زیر سوال ببرد .

احسان خان محمدی که در دانشگاه یاسوج درس می خواند برای رسیدن به شهرت و معروفیت و کسب مجوز اقامت و تابعیت در کشورهای غربی راهی را در پیش گرفته که امثال شاهین نجفی ها در پیش گرفته بودند .

این فرد در اقدامی نفهمیده از دین اسلام به عنوان مذهب یاد می کند و شهیدانی همچون شهید نواب صفوی را جویندگان کسب شهرت و نام!

خان محمدی و دارو دسته ی پای ماهواره نشینش نه معنای اسلام را فهمیده اند و نه از هدف و آرمانهای شهدایی همچون نواب صفوی اطلاع دارند .

شاید به زعم امثال خان محمدی ، امثال احمد کَسروی ، نخست وزیر هژبر و رزم آرا و ... بهترین اشخاص برای کشور بوده اند که توسط مسلمانان رادیکال ترور شدند و امروز خان محمدی ها قرار است برای این ترورشده ها مجلس ختم بگیرند !

او داستان خودش را برای شهید بزرگوار نواب صفوی تعریف می کند .

آری خان محمدی و خان محمد ها این شمایید که چون پایتان کوچک است و کفشی هم به اندازه ی پایتان ندارید ، گوشت دیگران می برید و به پایتان وصله می زنید ، شاید پای بزرگی نصیبتان شود و به چشم دیگران بیایید .

اما باید بدانید ، گوشت دیگری به شما نه می چسبد و نه به دردتان می خورد ، چرا که زود می گندد و شما را هم با خود می گنداند.

رسیدن به یک پناهنگی سیاسی از سوی انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی چیزی جز داستان چسباندن گوشت دیگران به بدن خود نیست .

آنها تا زمانی به شما و امثال شما بها می دهند که به دردشان بخورید و بعد از گذشتن تاریخ مصرفتان ، شما را با گوشت گندیده یتان دور می اندازند .

بهای شما بیشتر از این است که ارزشها و باورهایتان را به بهای ناچیز یک تابعیت سیاسی غربی بفروشید.

جامی خبرنگار اترک

khan52