xm img.jpg.pagespeed.ic.ffB2sk3eFr
معاون امنیتی ــ سیاسی دادستان کل کشور از ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ها طی نامه دادستان کل کشور برای شرکت‌های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» خبر داد.

به گزارش اترک به نقل از خبرگزاری بسیج،سیدمرتضی بختیاری با اشاره به اقدام پدیده شاندیز در انتشار اوراق مشارکت از طریق سایت این شرکت و خارج از چارچوب سازمان‌های بورس و فرابورس اظهار داشت: حدود 3 هفته پیش دادستان عمومی و انقلاب مشهد طی نامه کتبی از دادستان کل کشور درخواست کرد با توجه به اینکه پرونده شرکت پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان در شعبه 904 بازپرسی مشهد در حال رسیدگی است از تبلیغ این شرکت‌ها جلوگیری به عمل آید.

وی اضافه کرد: بر اساس این نامه دادستان مشهد درخواست کرد که دادستان کل کشور به سازمان صدا و سیما و وزارت راه و شهرسازی برای فرودگاه‌ها و راه‌آهن‌ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با روزنامه‌ها ابلاغ و درخواست کند که هر گونه انتشار آگهی تبلیغاتی یا تجاری در رابطه با این 3 شرکت تا اطلاع ثانوی ممنوع باشد و پس از تعیین تکلیف پرونده قضایی تدبیر بعدی اعلام شود.

بختیاری تصریح کرد: عین همین مطلب را دادستان کل کشور دستور داد و طی نامه کتبی از ریاست صدا و سیما، وزیر راه و شهرسازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این مورد را خواستار شد.