arbain212222

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: : در طول این مسیر دشمن در قالب تشیع انگلیسی در حال فعالیت است هزینه های سنگینی را هم صرف می کند.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی گفت:راهپیمایی اربعین از صرف نگاه زیارتی باید به یک حرکت و الگوگیری سیاسی و اجتماعی و فرهنگی تغییر کند .

امیرشاهی با اشاره به این مطلب که دشمن در تلاش است تا مانع برگزاری باشکوه این راهپیمایی عظیم شود گفت: در طول این مسیر دشمن در قالب تشیع انگلیسی در حال فعالیت است هزینه های سنگینی را هم صرف می کند، باید نوع نگاه ها از راهپیمایی اربعین به عنوان یک سفر زیارتی به یک حرکت و الگوگیری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تغییر کند چرا که فقط یک زیارت نیست.

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه ادامه داد : این حرکت با توجه به حضور افراد از کشورهای مختلف و حتی گاهی مشاهده می شود افراد غیر مسلمان در این راهپیمایی هم شرکت می کنند پس وظیفه ی ماست که از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم و چهره ی اصلی یک مسلمان شیعه را نشان دهیم .

وی خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش است که در جاهای مختلف مثل سوریه و عراق از مسلمانان یک چهره ی خشن نشان دهد، توصیه ی من به دوستانی که در این راهپیمایی بزرگ شرکت می کنند این است که با عمل و رفتار خود مبلغ و مروج اسلام ناب محمدی ( ص ) باشیم و سعی کنیم اخلاق و رفتار ما مروج اتحاد بین مسلمانان باشد.

انتهای پیام/ج