masmas1

فرمانده سپاه مراوه تپه به همراه بخشدار مرکزی این شهرستان در دیدار با مردم روستای قره گل غربی به بررسی مشکلات روستا پرداختند.

سرهنگ غلامرضا کاوش در جمع مردم روستای قره گل غربی با بیان اهمیت و جایگاه بالای ماه رمضان در جهت خودسازی انسانها، گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای انسان است تا به پرورش روح و روان خود بپردازد.

وی در ادامه افزود: انسان در این ماه می تواند با رسیدگی به نیازمندان و مستمندان، شرکت در مراسمهای مذهبی مانند ختم قرآن، نماز های جماعت و تراویح از ثوابهای این ماه بهره مند شود.(بهروز-خبرنگار افتخاری)

گفتنی است یکی از فعالیتهای جهادی که امروزه از سوی مسئولین باید بیشتر دیده شود و ضرورت دارد این است که مسئولین به دیدارهای مردمی  به عنوان یک وظیفه نگاه کنند، حضور در بین مردم و شنیدن سخنان آنان را اهمیت دهند. این فعالیتها دلهای مردم و مسئولین را به دیگر نزدیک تر می کند و مصداق واقعی همدلی و همزبانی است. از سوی دیگر مسئولین با حضور در بستر و دل مشکلات می توانند به اهمیت مشکلات پی برده و در حل آن اولویت سنجی کنند.

IMG 0606

یکی از محورها که می تواند مسئولین با مردم در یک مسیر قرار بگیرند، نشستها و دیدارهای مردمی است، که مردم را به فعالیتهای مسئولین و نظام دلگرم می کند و آنگاه پیگیری ها و مطالبه گری ها از سوی مردم نیز بیشتر خواهد شد. این دیدارها را می توان به عنوان روحیه جهادی یک مسئول دانست و ضروری است تا مسئولین به این امر اهتمام بیشتری ببخشند.

IMG 0609

IMG 0610

انتهای پیام/