ekhtelas.atrack

دادستان مرکز گلستان جزئیات اختلاس 20میلیاردی اداره کل ر-ش استان گلستان را بیان کرد .

به گزارش اترک به نقل از گلستان ما به نقل از فارس :در مدت چهار ماه گذشته تا به امروز بحث‎های متعددی در خصوص تعیین مدیرکل این مجموعه و پرونده اختلاس راه و شهرسازی استان گلستان مطرح شد تا اینکه عصر امروز پرونده تعیین مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان گلستان بسته شد و علی‎بخش رستمی به سمت مدیرکل این مجموعه منصوب شد.

همچنین در روزهای گذشته دادستان مرکز استان گلستان از جزئیات پرونده رشوه 20 میلیاردی راه و شهرسازی گلستان خبر داد و افزود: در برخورد با مجرمان پرونده‌های فساد مالی، به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم.

عباس پوریانی با بیان اینکه کشف، جمع‌آوری مستندات و رسیدگی به پرونده‌های مالی کار سختی است، اذعان داشت: نگاه ما در جرایم و مفسده‌های مالی که نسبت به مردم و نظام وارد می‌شود، صرفاً برخوردی است به گونه‌ای که یکی از متهمین که مدیرکل آن اداره بود با وجود فشارهای وارده بر ما چهار تا پنج ماه در بازداشت موقت به سر می‌برد و ما تحت تاثیر هیچ فشاری قرار نگرفتیم.

دادستان مرکز گلستان افزود: در حین تحقیقات در خصوص پرونده اختلاس متهمین راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی نخستین متهم بود و پس از آن چهار تن از معاونین وی نیز پس از تحقیقات بازداشت موقت شدند.

وی با بیان اینکه پرونده نسبت متهمان دیگر نیز تکمیل شده است و هنوز یک نفر از معاونین در بازداشت موقت به سر می‌برد، گفت: این افراد با صدور قرار وثیقه‌های بالا آزاد شده‌اند که تنها قرار وثیقه یکی از این افراد 30 میلیارد ریال است.

پوریانی تاکید کرد: اموالی که این افراد از طریق رشوه کسب کرده‌اند شناسایی شده است و خانه‌هایی که در استان‌های تهران و مازندران خریداری شده بود نیز توقیف شده است.

به گفته وی همچنین حساب یکی از متهمان که مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال پول نقد بود فعلاً ضبط شده است.