ghenaat

تشدید نظارت و کنترل بازار در آستانه ی ماه مبارک رمضان صورت خواهد گرفت .

به گزارش اترک به نقل از استرآبادبه نقل از فارس :

جواد قناعت ظهر دیروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان اظهار داشت: با هرگونه تخلفی در زمینه گرانفروشی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی نامگذاری نیمه شعبان روز ولادت امام زمان (عج) را به نام سربازان گمنام آن حضرت به فال نیک گرفت و افزود: مظلومیت سربازان گمنام امام زمان این است که فعالیت‎های زیادی انجام می‎دهند، اما به لحاظ امنیتی و خاص بودن برنامه‎ها نمی‎توانند گزارشات اقدامات صورت گرفته را بدهند.

سربازان گمنام امام زمان با بی‎نشانی کارهای بزرگ می‎کنند

استاندار گلستان به فراموشی سپردن گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان را بی‎انصافی دانست و تصریح کرد: سربازان گمنام با آنکه بی‎نام و نشان هستند اما کارهای بزرگی انجام می‌دهند و در استان گلستان نیز اقدامات فراوانی انجام گرفته است.

قناعت خاطرنشان کرد: جامعه اطلاعاتی استان اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی به ویژه اداره اطلاعات در رصد و کنترل امنیتی استان خوب درخشیدند.

وی هم‎افزایی جامعه اطلاعاتی استان را در خور تحسین دانست و ابراز داشت: تلاش‎ها و رقابت‎های جامعه اطلاعاتی استان کور و بی‎منطق نیست و همه یکپارچه و ید واحده عمل می‎کنند و این تعامل سازنده سبب شده تا فضای امن و بانشاطی در گلستان شاهد باشیم.

استاندار گلستان بیان داشت: جامعه اطلاعاتی قبل از اینکه هر حرکت و تحرکی ایجاد شود به خوبی کنترل و مدیریت می‎کنند و در یک فضای نرم، محیط سالمی برای استان فراهم کردند که جای تشکر و قدردانی است.

هرچه بانک اطلاعاتی عمیق‎تر باشد، توفیقات افزون‎تر می‎شود

قناعت در خصوص سامانه ارزیابی توسعه و رصد آمایش گفت: این طرح یکی از کارهای خوب و شایسته معاونت راهبردی رییس‌جمهور است که تمام استان‎ها مکلف به اجرای آن شدند، استان گلستان نیز مقدمات اولیه طرح را انجام داده است.

وی تکمیل کتابخانه الکترونیکی را یک ضرورت خواند و بیان داشت: همه دستگاه‎ها در این زمینه باید تلاش کنند زیرا هرچه بانک اطلاعاتی عمیق‎تر و کامل‌تر باشد توفیقات ما نیز افزون‎تر خواهد شد.

استاندار گلستان از دستگاه‎ها خواست تا در معرفی کارشناس مرتبط و خبره که ذوق تکمیل کتابخانه الکترونیکی را دارند اقدام کرده و در این زمینه همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

دستگاه‎های اجرایی برای وصول درآمدهای مصوب بسیج شوند

قناعت در خصوص تحقق درآمدها خاطرنشان کرد: به خاطر تحریم و مشکلاتی که ایجاد می‌شود باید اتکا به منابع نفتی کاهش پیدا کند، در سال 1391 درآمدهای عمومی استان 161.9 میلیارد تومان بود که در لایحه بودجه 206 میلیارد تومان پیش‎بینی شد.

وی با بیان اینکه تحقق درآمد برای استان بسیار مهم است، یادآور شد: دستگاه‎های اجرایی باید برای وصول درآمدهای مصوب بسیج شوند.

ذخیره‎سازی 300 هزار تن گندم توسط شرکت غله گلستان

استاندار گلستان در خصوص محصول گندم استان نیز بیان داشت: گندم استان گلستان از مرغوبیت خاصی برخوردار بوده که مورد توجه استان‎های دیگر نیز قرار گرفته است لذا شرکت غله استان مکلف شد تا آنچه مورد احتیاج استان است تا پایان تیر ماه 1393 که حدود 300 هزار تن می‎شود ذخیره‎سازی کرده تا در تامین گندم استان مشکلی نداشته باشیم.

قناعت افزود: مازاد گندم استان که حدود 700 الی 800 هزار تن می‎شود با تعامل دستگاه‎های مرتبط به خارج استان فرستاده می‎شود.