babaiy

اقتصاد مقاومتی بر عهده همه آحاد مردم اعم از مسئولان و عامه جامعه است.

به گزارش اترک : فرمانده ی سپاه نینوا در خصوص برنامه های شکست خورده ی دشمنان انقلاب اسلامی گفت :با تدبیر مقام معظم رهبری و بیان راهکار اقتصاد مقاومتی در برابرجنگ اقتصادی دشمن، این نقشه شوم نافرجام ماند و عملیاتی کردن این طرح عظیم(اقتصاد مقاومتی) بر عهده همه آحاد مردم اعم از مسئولان و عامه جامعه است.

وی افزود: با ترویج فرهنگ کار و تلاش، تشویق مردم به مدیریت مصرف، تشویق به تولید و استفاده از تولید داخلی ، حماسه ی اقتصادی به بار می نشیند و برکات زیادی را نیز در پی خواهد داشت.

بابایی با اشاره به بحث اشتغالزایی در عرصه اقتصاد مقاومتی و راه اندازی کارگاه های تولیدی، به بانک مهر اقتصاد در استان گلستان توصیه کرد : با روحیه جهادی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرایی کردن طرح عظیم اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه تمام تلاش خود را بکار گیرد و از مصداق های عملیاتی این طرح در سطح استان حمایت همه جانبه بکند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اگر روحیه تعامل و همکاری را در بخش اقتصاد مقامتی داشته باشیم می توانیم با توجه به ظرفیت بالقوه استان گلستان حرف های زیادی را برای گفتن داشته باشیم.

وی از همه جوانانی که به دنبال اشتغال هستند خواست تا با شناسایی ظرفیت های تولیدی استان که کم هم نیست طرح هایی را آماده کنند تا با حمایت از آن بتوانند مشغول بکار و در آمد زایی شوند.