hashehasan1

هاشمی رفسنجانی به همراه حجت الاسلام سید حسن خمینی وارد استان گلستان شدند.

به گزارش راه اترک،آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه حجت الاسلام سید حسن خمینی که جهت عیادت آیت الله واعظ طبسی به مشهد رفته بودند، عصر امروز وارد بجنورد شده و بعد از استراحت کوتاهی با خودروی شخصی به سمت استان گلستان حرکت کردند.

خبرها حکایت از آن دارد که ایشان ساعتی قبل وارد استان گلستان شدند.

سایت اترک نیوز در خصوص سفر آیت الله هاشمی و سید حسن به بجنورد نوشت:«آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی پس از عیادت از آیت الله واعظ طبسی در شهر مشهد، مسیر سفر خود را به سوی بجنورد ادامه دادند و با توقف نیم ساعته ای در دانشگاه آزاد بجنورد به منظور استراحت و صرف نهار، بجنورد را به مقصد استان گلستان ترک کردند.

بر اساس این گزارش، آنان پس از صرف نهار، در محوطه دانشگاه آزاد در حلقه دانشجویان این دانشگاه قرار گرفتند و دیدار چند دقیقه ای با یکدیگر داشتند و دانشجویان آنان را با صلوت بدرقه کردند.

با این وجود، جمعی دیگر در محوطه دانشگاه حضور داشتند که در زمان ترک آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی، شعار هاشمی هاشمی بصیرت بصیرت را فریاد می زدند.»

طبق شنیده ها هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سید حسن خمینی در استان گلستان نیز زیاد نخواهند ماند و فردا از گرگان به سمت تهران حرکت خواهند کرد.