aliabad1

مدیر روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول خبر منتشر شده درباره «اعلام صحت انتخابات علی آباد کتول از سوی فرمانداری این شهرستان» توسط سایت های محلی را تکذیب کرد.

به گزارش راه اترک به نقل از زرین نامه، مدیر روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول خبر منتشر شده درباره «اعلام صحت انتخابات علی آباد کتول از سوی فرمانداری این شهرستان» توسط سایت های محلی را تکذیب کرد.

ابوالفضل مومنی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: از روز گذشته (21 اسفند94) خبر منتصب به فرماندار علی آباد کتول مبنی بر اعلام صحت انتخابات توسط هیئت اجرایی و نظارت استان گلستان درباره انتخابات این شهرستان منتشر شد، که این خبر تکذیب می شود.

وی اظهار کرد: آقای تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این خصوص مصاحبه ای با هیچ یک از رسانه ها انجام نداده است و تنها جلسه ای با حضور اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان، روز 16 اسفند 94 در خصوص رسیدگی به شکایات واصله درباره انتخابات علی آباد کتول در فرمانداری این شهرستان برگزار شد که شکایات رسیده از نظر اعضای جلسه، فاقد وجاهت قانونی بود و فرم شماره 79 مربوط به قانون انتخابات در این خصوص تنظیم شد.

مومنی در ادامه تاکید کرد: هیئت اجرایی شهرستان علی آباد کتول وظایف خود در زمینه برگزاری انتخابات را بر اساس قانون انجام داده و در زمینه اعلام صحت انتخابات این شهرستان نیز منتظر اعلام نظر شورای نگهبان می ماند.   

به گزارش زرین نامه؛  بعد از پایان انتخابات 7 اسفند در حوزه های انتخابیه استان گلستان حواشی و بحث هایی پیرامون چند حوزه انتخابیه وجود داشت که علی آباد کتول نیز یکی از آن ها بود.

طی چند روز گذشته حرف های زیادی در خصوص تایید و یا عدم تایید انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان علی آباد کتول رد و بدل شد اما همه ی آن ها گمانه زنی و شایعه بوده است.