konsert112

مدیرکل ارشاد اسلامی استان گلستان در خصوص کسانی که به برخی امور مخالف با ارزشها و آرمانهای انقلاب تحصن کرده بودند گفت: رفتار تحصن کنندگان در برابر برگزاری کنسرت در راستای کارکرد مخالفین نظام ارزیابی می شود.

به گزارش راه اترک، حجت الاسلام «علی اصغر فضیلت» مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گلستان در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در رامیان در گفتگو با گل رامیان درباره تحصن کنندگان برای لغو کنسرت در گرگان با بیان اینکه تحصن کنندگان منشا قانونگذاری نیستند، گفت: جمهوری اسلامی سه قوه دارد و هر سه قوه مکلف هستند تحت زعامت رهبر انقلاب و ولایت فقیه انجام وظیفه کنند و اگر کنسرتی برگزار می شود با اجازه قانون است.

وی اظهار کرد: اگر تحصنی هم می شود باید حرمت قانون جمهوری اسلامی رعایت شود و اگر نظام، مقدس است، قانون هم باید محترم باشد و هرکسی به قوانین جمهوری اسلامی بی قانونی کند محکوم است و رفتار آن در راستای کارکرد مخالفین نظام ارزیابی می شود.

حجت الاسلام فضیلت افزود: اداره فرهنگ و ارشاد هم مراحل قانونی را برای اجرای کنسرت انجام می دهد و بنا نیست سلیقه ای اتفاق افتد.

وی بیان کرد: تحصن کنندگان در حوزه موسیقی از جایگاهی برخوردارنیستند که تعیین تکلیف کنند و خود قانونگذار باید بگوید کنسرتی برگزار شود یا نه.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گلستان تصریح کرد: تحصن کنندگان باید از رده های بالا اجازه تحصن داشته باشند و در غیراینصورت خلاف قانون است.

انتهای پیام /