شهید همت

شهید محمد ابراهیم همت گفت: به تمام دنیا بگویید : " همت از چکمه بسیجی آب خورد. "

به گزارش راه اترک به نق از گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز شامگاه گذشته در مراسم شب تاسوعای هیئت حیدریون اظهار کرد: دنیا محلی برای احسان است و در این روزها باید دست به کاری بزنیم ، احسان یعنی دست به جیب شدن ، من فردی را می شناختم که از بندر انزلی به کردستان رفت و 12 تا مسجد ساخت .

شجونی افزود: همین الان 420 مسجد و حسینیه توسط بنیاد برکت زیر نظر مقام معظم رهبری در سراسر کشور در حال ساخت است ، پس باید یک کاری بکنیم .

وی با اشاره به وظایف روحانیت گفت : من باید این جوان را خوب تربیت کنم ، اینها امانت هستند، تقوی یعنی اینکه که آدم باید صاف باشد و در خونش یک ذره بدجنسی هم نباشد ، این دوز و کلک را کنار بگذارید و کار بکنید.

برخی سرداران شهید و مدافعان حرم از برخی آخوندها بهترند

دبیر کل جامعه وعاظ ولایی با اشاره به تصویر سردار شهید همدانی گفت: حسین همدانی را خوب میشناختم ، من برای 8 هزار شهید همدان منبر رفتم ، اینها آدمهای باتقوایی بودند ، برخی از اینها از آخوندها هم بهتر هستند ، روز قیامت می بینیم که آخوندی به جهنم می رود اما اینها جایشان توی بهشت است .

شجونی اذعان کرد: از خدا بترسیم آن بسیجی 17 ساله با سرعت وارد بهشت می شود ، وای خدا ! وای خدا !، یک بار من در تهران منبر رفتم یک جوانی در جبهه دو تا پاهایش قطع شده بود اما دستش چکمه بود که امانت بود ، مرا کنار کشید و گفت این چکمه ها امانته ، ما کجا هستیم ! این بنده خدا دو تا پاش قطع شده اما دنبال امانت مردم است .

باید از چکمه بسیجی آب خورد

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به خاطره ای از شهید همت افزود:  یک روز شهید همت داشت توی جبهه سخنرانی می کرد و در روبرو یک جوان مظلوم بسیجی را یک نفری هل داد و انداخت ، همت چنان برافروخته شد که جوان بسیجی را صدا کرد، او فکر می کرد همت می خواهد او را تنبیه کند اما تا وقتی رسید ، همت گفت چکمه ات را در بیار . وقتی چکمه را در اورد روی میکروفن گذاشت و بعد قمقمه اش را باز کرد و داخل چکمه آب ریخت و از چکمه بسیجی آب خورد و گفت به تمام دنیا بگویید : " همت از چکمه بسیجی آب خورد. "

در هندوستان از اینکه موش پرستان اینگونه از موش دفاع می کردند حسرت خوردم

حجت الاسلام شجونی گفت : هندوستان 1000 سال مسلمان بودند از زمان حضرت زین العابدین (ع) اما از 300 سال پیش انگلیسی ها این کشور را تیکه پاره کردند ، پاکستان و بنگلادش و ... جدا شدند و این کشور شد عجایب مخلوقات ، من در این کشور صحنه ای دیدم که حسرت خوردم که موش پرستان در هند تظاهرات کردند که از حق موش دفاع کنند .

12

من به دیوار شلاق می زنم تو فریاد بکش

وی با اشاره به ایستادگی و استقامت ایرانی ها گفت : یک بار توی زندان به یک سرهنگی مامورت دادند که مرا بکشد ، اون پیش من آمد و گفت : اینها غلط کردند شجونی ، من تو را نمی کشم به تو اعتقاد دارم . می گفت من شلاق می زنم به دیوار و تو هم فریاد بکش . او می زد و من می گفتم یا امام زمان بداد من برس .

وی تصریح کرد : توی این 25 باری که زندان رفتم فقط همین یک نفر بود که دلش رحم امد ، الان وقتی فکر ان روزها را میکنم می گویم وای این نظام را کی واژگون کرد ! ای خمینی تو کی بودی؟ نوه من بچه ده ساله است میگوید من میخواهم مدافع حرم بشم ؟خدا کسی که در راهش ایستادگی کند را دوست می دارد.

روز قیامت با مسئولین برخورد سختی خواهد شد

شجونی با بیان اینکه همه مسئولیم خاطرنشان ساخت : پیامبر ده سال نشسته در مسجد منبر می رفت اما یک بار بصورت ایستاده روی پله سوم منبر خود ایستاد و گردنش را کج کرد و دست راست و چپ خود را دور گردنش انداخت . جوانی گفت : یا رسول الله امروز جور دیگری شدی ؟ فرمود : من قیافه مسئولین شما را در روز قیامت می بینم . روز قیامت می گویند اینها را نگه دارید ، اینها مسئول بودند .

وی بیان داشت : برخی مسئولین مدام میگویند شهدا شهدا شهدا ولی وقتی رای آوردن و رفتند و یا مدیر شدند دنبال زمین ، پتو ، کلمن و عمره هستند و هزار تا اشکال به اینها وارد است .

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: خبرنگاری از من پرسید شما فیش حقوقی ات ماهی چقدره آقای شجونی؟ گفتم: بنویس سالی هیچ ریال ، من مگه چه کاره ام که حقوق بگیرم اما دختر صفدر حسینی وکیل قلابی اصلاح طلبان مرتد که من اصلاح طلبان را مرتد سیاسی می دانم (تکبیرحضار) در مجلس می گوید پدرم حقش را می گرفت ، چه حقی ، من باید می گرفتم که 25 بار شلاق خوردم و یک بار اینقدر چپ و راست به من سیلی زده بودند که دندانم در دهانم شکسته شده بود .

13

به بنی صدر گفتم هارت و پورت نکن

شجونی با اشاره به اینکه ما در مقابل رژیم سفاک پهلوی اینگونه مقاومت کردیم تصریح کرد:  یک بار به بنی صدر گفتم تو کسی نیستی، نه ایران بودی و نه زندان رفتی ، امام که آمد تو همراهش بودی و مردم به احترام امام به تو رای دادند، پس هارت و پورت نکن که رهبر من مصدق است .

 وی ادامه داد : یک بار شهید رجایی به من گفت مردم با میل و رغبت به تو رای دادند چون زندان بودی مردم به شما میل داشتنند ولی این مرتیکه چون دنبال امام آمده 11 میلیون رای گرفته و در روزنامه خودش انقلاب اسلامی سنجش افکار عمومی انجام داده که محبوبیت رئیس جمهور از رهبر بیشتر است .

شجونی افزود : به خدا 57 نفر از بچه ها از دوستان من زیر شلاق مردند یک پتوی سیاه آوردند و پیچیدند و بردند ، انوقت برخی ها چه حرفها می زنند .

 یکی ندارد جز اشک چشم و نان جبین

یکی غذای سگش ران جوجه و حلواست

گر آن بمیرد گویند مرد و راحت شد

گر این بمیرد صدهاواویلاو فغان است

دبیر کل جامعه وعاظ تصریح داشت : نامردها با غارت بیت المال آبروی نظام را بردند ، اشک رهبری  را در آوردند ، آنوقت دخترش توی مجلس میگه پدرم حقش را می گرفت ، مثل اینکه من شبها بروم دزدی بعد بگویم حقم را دارم میگیرم . این شهدایی که الان عکسشان روی دیواره و حرکت ندارن توی قیامت یقه همه شما را خواهند گرفت ، الان هیچی نمی گویند روز قیامت پدر پدرسوخته برخی ها رو در می آورند.

8

 زنده باد پول و دلار

شجونی اضافه کرد: همه ما مسئولیم ، مسئول چی ! پول جمع کردن ! قالیچه گرفتن ! ز مین گرفتن!  عمره رفتن  ، حواستان جمع باشد . فلانی موقعی که می خواهد وکیل و وزیر شود مدام می گوید مردم اما وقتی رای گرفت می گوید زنده باد پول و دلار و اقوام و خویشاوندان خود را پست می دهد .

وی گفت : برخی مدیران پولکی دنبال کله گنده های بی بصیرت هستند ، عزیزان بترسید ! بزرگترها بترسید ! 57 سال پهلوی حکومت کرد یک بسم الله نگفت، یک آیه نخواندند اما رهبر ما شب روز تلاش میکند و  10 میلیون حافظ قران تحویل جامعه می دهد لذا قدردان باشیم .

برخی کله گنده ها  رهبری را تنها گذاشتند

شجونی اذعان داشت: متاسفانه برخی کله گنده ها  رهبری را تنها گذاشتند اما رهبر ما مقتدر است ، من و تو هستیم مرد میدانیم . من جوانهایی که سراغ دارم که بنیان مرصوص و  ستون سربی هستند ، ضد انقلاب دلش را به چهار تا اراذل و اوباش خوش نکند.

دبیر جامعه وعاظ تصریح کرد : وقتی خاتمی رئیس جمهور بود 200 سکه بهار آزادی به میر حسین موسوی داد ، 70 سکه هم به خانمش یعنی زهرا رهنورد داد و 50 سکه هم به فاطمه کروبی همسر کروبی ، برای چی بیت المال را می بخشند ، رئیس جمهوری می آید 200 سکه به ورزشکار می دهد ، ما که نمی خواهیم و نمی گیریم اما یک بار به زجر شکیه های انقلاب چیزی ندادند هر چند که انها هیچوقت چیزی نخواستند و با خدای خود معامله کردند.