sh.gorgan

کاروانی زیارتی که با خود 5 شهید حمله ی تروریستی سامراء را به همراه داشت به گرگان رسید.

به گزارش خبرنگار اترک از گرگان:کاروان زیارتی که در هنگام برگشت 5 زائر محب اهل بیتش را به عشق اهل بیت ، خونین و با رنگ و بوی شهیدان به وطن بازگرداند.

این کاروان در میدان بسیج گرگان در میان حضور چشمان اشک بار خانواده ها بازگشت در حالیکه خانواده های شهدا سراغ اقوام خود را از مسافرین اتوبوس می گرفتند .

تو گویی صحنه هایی از بازگشت اسرا کربلا به اجرا در می آید و یا صحنه ی بازگشت آزادگان به خاک وطن است که خانواده های مفقودین از آزادگان سراغ بچه های خود را می گیرند .

شیخی مدیر کل حج و زیارت استان نیز به میان مردم آمد و با نثار یک دسته گل به هر زائر از آنان دلجویی کرد .

نکته جالب این که هر مسافری که پایش به زمین گرگان رسیده بود چشمش پر از اشک می شد و با صدای بلند فریاد می زد و گریه می کرد .

گویی گریه از سر دلتنگی برای مصیبتهایی بوده که حضرت زینب سلام الله علیها بعد از فراغ از عزیزانش از دیده فرو می ریخته .

دو تا آمبولانس شهدای حادثه تروریستی سامراء را وارد گرگان کرد که در میان شیون خانواده های داغدار و پرتاب کردن گل ،مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

قرار است فردا ساعت 9 صبح پیکر پاک این شهدا که زائر اباعبدالله الحسین (ع) بودند در میان عاشقان گرگانی تشییع شود و برای خاکسپاری به شهرها ها و روستاهای خودشان اعزام شوند .

شهید فریدون مشوق ، مداح اهل بیت و همسرش نرگس هراتی نژاد نیز در آستانه مبارکه امامزاده روشن آباد کردکوی آرام خواهند گرفت .