ghenaat

استاندار گلستان گفت: امروز ايران اسلامي در حال تبديل شدن به يک الگو و اسوه در منطقه است.

به گزارش اترک به نقل از سایت استانداری گلستان 

 استاندار گلستان گفت: امروز ايران اسلامي در حال تبديل شدن به يک الگو و اسوه در منطقه است. 
مهندس "جواد قناعت"
 در افتتاح متمرکز پروژه هاي عمراني واقتصادي  شهرستان علي آباد کتول  با بيان اينکه اين تبديل شدن با دهه فجر آغاز شده است، اضافه کرد: به تعبير مقام معظم رهبري دهه فجر،عيد است زيرا در اين روز ايرانيان با طلوع اسلام در سراسر کشور، عزت و خودباوري فراموش شده را باز يافتند.
وي با يادآوري اين موضوع که از ابتداي انقلاب اسلامي تا امروز،دشمنان در مخالفت با ايران هر نوع تفکر و توطئه را بکار گرفته اند، افزود: کشور ما پس از پيروزي انقلاب با قدرت، اقتدار و اتحاد توانست، با تحمل تمام مشکلات و موانع به اوج پيشرفت برسد.
استاندار گلستان ياداور شد: امروز بلوک جديدي با محوريت ايران اسلامي در حال ايجاد است که پنجه در پنجه امريکا نهاده و با آن مبارزه مي کند.
قناعت اضافه کرد: در اين خصوص نظام سلطه اعتراف مي کند که قدرت امريکا بهم ريخته و مديريت منطقه از دست آنها خارج و به دست ايران افتاده است و اين نشانه قدرت و اقتدار ايران در منطقه است.
فرماندار علي آبادکتول هم در اين آيين تعداد پروژه هاي افتتاحي و کلنگ زني شهرستان را 83موردعنوان کرد و گفت: از اين تعداد44 پروژه عمراني با اعتبار 862 ميليارد ريال است و 39 مورد طرح توليدي اشتغالزا با اعتباري افزون بر 51 ميليارد ريال مي باشد.
"علي اکبر کي پور"
 اضافه کرد: پروژه هاي قابل بهره برداري شهرستان نسبت به سال هاي گذشته افزايش يافته است.
وي گفت: تعداد 77 پروژه عمراني و طرح اقتصادي اشتغالزا با اعتباري بالغ بر 906 ميليارد امروز افتتاح و عمليات اجرايي 6 پروژه با اعتبار 7 ميليارد ريال، آغاز مي شود.
بهره برداري از مخزن 2000متر مکعبي آب و خط انتقال آب شهر فاضل آباد نيز امروز با حضور استاندار گلستان، فرماندار، ائمه جمعه علي آباد کتول و فاضل آباد و مسوولين ادارات شهرستان آغاز شد.