amrik

داشتن اسلحه در آمریکا ، آزاد است /پسر بچه ای 3ساله خود را با اسلحه کشت.

به گزارش اترک به نقل از پرس تی وی

پليس اعلام کرد، يک پسربچه سه ساله در شهر تامپا بي امريکا بعد از اينکه اسلحه‌اي را در کوله پشتي عمويش پيدا کرد، به سمت خود شليک کرد و جان خود را از دست داد.

مقامات محلي گفتند، جداريوس اسپيتز روز سه شنبه (۱۷ ارديبهشت، ۷ مي) بعد از اينکه به صورت تصادفي با يک تفنگ ۹ ميليمتري در يک مجموعه آپارتماني در ايالت فلوريداي امريکا به سمت خود شليک کرد، جان خود را از دست داد.

پليس، جفري واکر ۲۹ ساله را دستگير و وي را متهم به اهمال مجرمانه کرد؛ اين در حالي است که در زمان وقوع اين حادثه، تنها پدر و مادر اين کودک در اتاق حاضر بودند.

اين رويداد، چهارمين حادثه تيراندازي مرگبار در امريکاست که در آن کودکان نقش دارند.

يک پسربچه ۵ ساله ۳۰ آوريل ۲۰۱۳ کارولين اسپارکس دو ساله را در ايالت کنتاکي امريکا به ضرب گلوله کشت.

مقامات همچنين اعلام کردند، يک کودک ۹ ساله به نام براندن هولت در ايالت نيوجرسي بعد از اينکه توسط همبازي چهار ساله خود از ناحيه سر هدف گلوله قرار گرفت، جان خود را از دست داد.

بر پايه اين گزارش، همچنين يک پسربچه ۴ ساله ۸ آوريل در ايالت تنسي امريکا همسر يک معاون کلانتر را با يکي از سلاح‌هايي که در خانه به دوست خود نشان داد، به ضرب گلوله کشت.

کشور امريکا سالهاست که عرصه حوادث تيراندازي است و بسياري از اين حوادث در مدارس و دانشگاه‌ها رخ مي‌دهد. در پي يک سري تيراندازي‌هاي فاجعه بار طي ماه گذشته، مقامات امريکايي در حال بحث و مناظره در مورد قوانين مربوط به کنترل سلاح‌ هستند.

گفتني است، يک مرد ۲۰ ساله به نام آدام لانزا ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ ميلادي در يک مدرسه ابتدايي در شهر نيوتاون واقع در ايالت کنتيکات امريکا ۲۰ کودک و ۶ بزرگسال را به ضرب گلوله کشت. وي پيش از رفتن به اين مدرسه ابتدايي، مادر خود را نيز به ضرب گلوله کشته بود.