dahankaji1

وزیر اقتصاد آلمان که توهین های بزرگی را قبل از سفرش به جمهوری اسلامی ایران کرده بود، وارد ایران شد!

دولت یازدهم با رویکرد ارتباط با همه به شرط رعایت حقوق متقابل که البته رویه همه دولتهای روی کار آمده در جمهوری اسلامی ایران بوده است، بر سر کار آمد.

در این بین و طبق نظر مقام معظم رهبری در خصوص نرمش قهرمانانه ، دولت یازدهم حتی با حکومت و سران آمریکا در خصوص موضوع هسته ای برای اولین بار گفتگوهای مفصلی را ترتیب داد.

اما نکته ای که سیاست خارجه دولت یازدهم در آن زیاده روی کرد و به نا به گفته برخی از تحلیل گران از حد نرمش قهرمانانه خیلی خارج شد، اعتماد بیش از اندازه و نرمش غیرقهرمانانه بود.

در جایی که سیاستمداران طرف مقابل هر روز جلو تر آمده و ادعاهای شدیدتری مطرح می کردند، سیاست امورخارجه ما بر مبنای نرمش پیش بینی شده جلو رفت و این تا جایی پیش رفت که وزیر امور اقتصادی کشوری همچون

آلمان با گستاخی تمام در خصوص سیاستهای کشورمان نظر داده و برای ایران خط و نشان می کشد، آنهم دقایقی قبل از سفرش به ایران و نکته جالب این است که به این سفر هم می آید و برخی از مقامات کشورمان هم با روی باز با

آنها ملاقات می کنند!!!

آیا این کار غربیها دهن کجی به نظام جمهوری اسلامی نیست؟

آیا به راستی برنامه سیاست وزارت امورخارجه در دولت یازدهم بر مبنای جدایی سیاست از سایر مسائل مرتبط با حکومت داری می باشد؟

آیا با این شیوه سیاست مداری که هیچ کشور دیگری نیز بر این مبنا عمل نکرده است، جایگاه و عزت ایران حفظ خواهد شد؟

آیا به قول معروف، عزت پاسپورت ایرانی هم اکنون برگشته است؟

مردم منتظر واکنشهای قاطع وزارت امورخارجه در خصوص بی احترامیها به عزت و شان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

انتهای پیام/رضا جامی