hokm

نتیجه ی حکم اعدامی زنده شده ی بجنوردی اعلام شد .

به گزارش اترک : بعد از زنده شدن اعدامی زنده شده ، موضوع اعدام دوباره ی این فرد که به جرم حمل و نگهداری یک کیلو شیشیه حکم اعدام شامل حالش شده بود بر سر زبانها افتاده بود که نهایتا پس از بررسی در کمیسیون عفو و بخشیدگی با یک درجه تخفیف به حبس ابد تغییر یافت .

اما چرا یک نفر مانند این فرد باید اعدام شود اما کسی که مفسد اقتصادی است و با مشکلات اقتصادی که ایجاد کرده هزاران جوان را به شغلهای کاذب و خانمان سوز می کشاند باید مصونیت اعدام داشته باشد و حتی در برخی موارد به عنوان کارآفرین و فعال اقتصادی معرفی شود ؟

فردی دیگر با ایجاد اغتشاش زندگی هزاران نفر را دستخوش دگرگونی می کند و چندیدن نفر را هم با برنامه های طرح ریزی شده ی خودش باعث مرگشان می شود ! کشور را دچار بحران می کند و سرآخر هم به بهانه ی واهی و برای آرام شدن اوضاع به کشوری خارجی رفته و بعد از اینکه آبها از آسیاب افتاد به افتخار به خودش به کشور برمی گردد و سر و مور و گنده در شهرها و استانهای کشور دور می زند ؟

ما نمی گوییم که حکم علیرضا اعدام نیست ،‌چرا هست ولی حکم این مفسدان اقتصادی که امثال علیرضاهای دیگری را هم در کشور ایجاد می کنند ،‌کمتر از حکم علیرضا نباید باشد .

ج.م نویسنده ی اترک