zeshtkalam

چرا برخی ها حق هسته ای کشور را به رسمیت نمی شناسند ولی رژیمی که با دروغ ایجاد شده را به رسمیت می شناسند؟حقوق از ایران ، تلاش بدون مزد برای اسرائیل !

 به گزارش اترک : از استاد گرانقدر که سابقه ی درخشانش را می توان در فضای مجای دید و خواند ، سوالی داریم و آن این است که : استاد شما که امروز اعلام می کنید رژیم جعلی اسرائیل را به رسمیت می شناسید تنها به این علت که سازمان ملل آن را به رسمیت می شناسد : چرا در دوران قبل از انقلاب علیه رژیم شاه که سازمان ملل هم آن را به رسمیت می شناخت ،‌مبارزه می کردید ؟

شما رژیمی را به رسمیت می شناسید که جهان هم آن را به رسمیت نمی شناسد چرا که بارها و بارها علی رغم وتوی آمریکا و دوستارانش ‌، توسط کشورهای عضو مجمع عمومی ،‌محکوم شده است !

رژیمی که خود را به هیچ قانونی از قوانین بین المللی متعهد نمی داند !نه ان پی تی و نه منع سلااحهای کشتار جمعی !

استاد بزرگ و دانا شما به کجای این رژیم حق می دهید و آنرا به رسمیت می شناسید؟ آبا به کشتار 70 ساله ی مردم مظلوم فلسطین ؟ یا به تخریب خانه های همان مردم بر سرشان توسط بولدوزورها و موشکها و بمبهای فسفری ؟

موضوع از بحث ایدئولوژیک گذشته استاد علوم سیاسی عزیز!

موضوع کشتارهزاران انسان بی گناه در جنگی نابرابر است . مگر اینکه شما در هنگام بمباران خانه های مردم فلسطین توسط رژیم اشغالگر ،‌یا خواب بوده اید و یا هم مسافرت رفته بودید و این خبرها به گوش شما نرسیده بود ؟

هر چند بعید می دانم !

استاد بزرگ شما از شما به خاطر داشتن این مواضع در تعجب نمی شود چرا که سابقه ی مبارزاتی شما در سابقه ی این انقلاب درج شده است و این را می توان در جستجوهای فضای مجازی مشاهده کرد.

می شه معلوم کنید شما حقوق از کجا می گیرید؟ ماجرای حقوق از ایران اسلامی و دفاع بدون مواجب از رژیم صهیونیستی چقدر قیمت دارد ؟

دلم برای دانشجویانی می سوزد که شاید فکر می کنند شما استاد به تمام معنا مستقل از نظر فکری هستید ؟امیدوارم خداوند به همه ی انسانها فکری روشن عطا بفرماید .

جامی خبرنگار اترک