bozmajeh2

دل آرامان ، بزمجه ی مراوه تپه در خطر است.

به نوشته ی اترک : مجموعه هایی امروز در کشور وارد شده اند به نام دل آرامان و این مجموعه ها ک در مقابل مجموعه ی دلواپسان شکل گرفته اند ،‌چند روز پیش نیز همایشی نیز برگزار نمودند و در این همایش عنوان کردند که ما نیز دلواپسیم ولی نه دلواپس ساپورت و ساپورت پوشی ، نه دلواپس بد حجابی و رواج و افتخار به داشتن صفحه در فیس بوک ،‌ ما دلواپس چیزهای مهمتری هستیم!
خطاب نویسنده ی اترک به این دل آرامانِ دلواپس این است که به راستی شما دلواپس چه هستید ؟
دلواپس دین و ارزشهای دینی !دلواپس آموزش درست به فرزندان جامعه ! دلواپس تربیت دینی و تربیت درست خانواده ها و فرزندانشان ! دلواپس آخرت ! یا دلواپس ظاهر برخی چیزهای دیگر !!

امروز هوای کشور آلوده است ،‌ درختان جنگلی به بهای رشد و فعالیت چند کارخانه و ... قطع می شوند ،‌بنزین خارجی به بهانه ی های ظاهرا منطقی با قیمتی بالا وارد کشور می شود ، جشنواره هایی در کشور در ماه رمضا نو مبا مجوز دولتی با شکلی نابهنجار و مغایر با ارزشها برگزار می شود ،‌سرمایه های علمی کشور در زمینه ی اتمی مورد سوال غربی ها قرار می گیرد و ...اما از سوی این دل آرامان امروز جامعه چرا برای این موارد دلواپس نمی شوند ؟ دل این دل آرامان چرا دلواپس نمی شود ؟

چرا همین دل آرامان در دولت قبلی همین دل واپسیهای برایشان مهم بود ؟ درختی اگر قطع می شد ! تصادفی اگر صورت می گرفت ! رانتی اگر روی می داد ! صدای این دل آرامان از بام هفت آسمان هم بالا می رفت و از شبکه های ماهواره سر بیرون می آورد !!!

چرا امروز این دل آرامان صدای اعتراض بر عملکردهای اشتباه خود در نمی آورند ؟ آیا تمام عملکرد دولت تدبیر و امید ف صد در صد درست و بی نقص بوده است ؟

امروز بزمجه ی مراوه تپه در خطر انقراض است و همین دل آرامان ،‌دل آرام نشسته اند و دم نمی زنند! آقایان دل آرام ، حداقل برای همین بزمجه ی منطقه ی ما دلواپس شوید .

جامی خبرنگار اترک