pelestin1

بس است دیگر ،‌نمی خواهم از فلسطین و غزه و مردم بی گناه آن چیزی بنویسم!!

به نوشته ی اترک : 70 سال بیشتر است که رژیمی به نا به سیاست مبارزه با اسلام در سرزمینی که به اسلام تعلق دارد و سایر ادیان هم در کنار هم به آسودگی زندگی می کردند ، شکل گرفت.

رژیمی که به ظاهر در سرزمینی کوچک دست به اشغال آن زد ولی بزرگترین کشورهای دنیا در پشت سرش ، او را می گرداندند.

70 سال است که سران این رژیم مردم بی گناه فلسطین را زیر آماج شکنجه و کشتار و قلع و قمع دارند و دیگر هیچ ...

 به راستی چرا سازمانهای بین المللی شکل گرفته در دنیا که برای کشته شدن حیوانات در فلان نقطه از جهان ،‌قطعنامه صادر می کنند و آن کشور را محکوم می کنند!!! 70 سال کشتار مردم بیگناه فلسطین و سایر مسلمانان دیگر نقاط جهان را نمی بینند؟؟؟

چرا کشتار مسلمانان در روآندا و بروندی ،‌آفریقای مرکزی ،‌میانمار و ... که سرچشمه ی آنها همین رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند ،‌سازمانهای بین المللی خود را به کوری و کری می زنند؟؟؟

چرا هر وقت آمریکا تصمیم به حمله به کشوری را برای حفظ منافع خود می گیرد ،‌ سازمان های بین المللی دست به دست هم می دهند و مجوزهای لازمه را نیز برای این حمله صادر می کنند ولی این مجوزها برای محکومیت تجاوز و کشتار مردم مسلمان فلسطین صادر نمی شود ؟چرا آمریکا به اسرائییل برای پایان دادن به 70 سال تجاوز بی رحمانه و نابرابر علیه مسلمانان فلسطین اعلام جنگ نمی کند؟

هر روز علی رغم انحصار رسانه ای غرب ،‌ خبر کشتار بی رحمانه ی مسلمانان جهان و علی الخصوص مردم بی پناه فلسطین در رسانه ها منتشر می شود ولی باز هم هیچ !!!!

کجایند مدعیان حقوق بشری که برای همجنس بازانِ و شیطان پرستان صدایشان به آسمانها می رود و کشوری مانند ایران اسلامی را به خاطر اینکه حقوق همجنس بازان را برای ازدواج و ... رعایت نکرده ،‌آن کشور را تحریم می کنند و این تحریم در سایه ی قوانین سازمان ملل صورت می گیرد ولی همین مدعیان حقوق بشر هیچ تحریمی را علیه رژیم اشغالگر قدس صورت نمی دهند؟؟؟

دیگر نمی خواهم بنویسم چرا که هر چه می نویسم که این رژیم جعلی است و مشروعیت ندارد و کشتار می کند ،‌کسی صدایم را نمی شنود ، سازمانی محکوم نمی کند و کشتار آن رژیم ادامه دارد!!

ولی پیش خود می گویم در این دنیای تک صدایی بودن صداهای دیگر هرچند کم هم باشد ،‌اثر دارد و روزی این صداهای کم ،‌زیاد خواهند شد.

به امید روزی که حق بر باطل پیروز شود.

مرادیانی خبرنگار و نویسنده ی اترک