خدا رو شکر یکی مثل احمدی نژاد برای دولت وجود دارد وگرنه دولت در زمینه ی مشکلات باید به چه کسی اشاره می  کرد؟

به نوشته ی اترک : هواپیمای 140 روز گذشته در تهران سقوط کرد و بیشتر مسافران آن جان خود را از دست دادند و مردم کشور به خصوص بستگان این مرحومین را در داغ از دست دادن خودشان محزون نمود.

اما در این بین برخی از مسئولین به جای پرداختن به حل مشکل و بر طرف کردن آن و رسیدگی به حال خانواده های آنها به دنبال مقصر خیالی این حادثه و حادثه های دیری که قرار است تا پایان دولت یازدهم روی دهد ، هستند.

روزنامه ی آرمان در نوشته ی خود دولن نهم و دهم را مقصر حادثه روز گذشته هواپیمای 140 برشمرده است . این روزنامه همچنین موضوع جریان ورود روغن پالم را نیز به دولت نهم و دهم چسبانده و در کل به احتمال زیاد تا پایان دولت یازدهم هر اتفاقی در کشور روی دهد ،‌دولت نهم و دهمی است که این اتفاقات را به آن نسبت داد .

اما نکته ی جالب و ظریف این داستان این است که دولت یازدهم افتتاحیه ها ، اختراعات ، اکتشافات و ... را به هیچ عنوان به عنوان ثمرات دولت نهم و دهم برنمی شمرد!!!

فکر کنم روزنامه هایی همچون آرمان از نسبت دادن این موارد به دولت نهم و دهم غفلت کرده اند : طوفان گرد و خاک چند وقت گذشته ی تهران - بروز بیماری جنون گاوی در آمریکا - طوفانهای پی در پی در سرزمینهای دور - نگذاشتن کلاه کاسکت توسط موتور سواران - کم شدن باران و برخی وقتها هم آمدن بارشهای سیل آسا در کشور - آمدن دانش آموزان در ماه مهر به مدرسه ها و موضوع طرح ترافیک - شلوغی جاده ها - سرماخوردگی مردم در ماه های سرد سال - زیاد شدن شبکه های تلویزیونی و افزایش اضافه کار کارمندان صدا و سیما و ... 

شاید اگر حادثه ی روی داده در سانحه ی هواپیمای 140 اتفاق نمی افتاد ،‌ امروز امثال روزنامه های آرمان باید به دنبال چیزهای دیگری برای گیر دادن به دولت نهم و دهم می افتادند!

اما چرا این اتفاقات را به دولت هفتم و هشتم نسبت نمی دهند ، خدا می داند ؟

راست گفته اند که هر چی سنگه به پای لنگه

جامی خبرنگار اترک