hashemy93

هاشمی رفسنجانی در سخنرانی خود در جمع روسای آموزش و پرورش سراسر کشور استیضاح کنندگان وزیر علوم را افراطی گر خواند.

به نوشته ی اترک : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی خود در جمع روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در قسمتی از سخنان خود که به جریان استیضاح وزیر علوم مربوط بود ،‌استیضاح کنندگان وزیر علوم را افراطی گران لقب داد .

وی در این سخنان خود گفت :«ما در حال حاضر به قدری نیروی علمی در سطح کشور داریم که می‌توانیم بنیانگذار تمدن اسلامی در عصر حاضر باشیم گفت : این امر از آموزش و پرورش و دانشگاه ها شکل می‌گیرد به شرطی که افراطی‌ها بگذارند و دخالت نکنند که به جایی نرسیم که وزیری را که در حال خدمت است استیضاح و عزل کنند و اینگونه انگیزه خدمت گرفته شود.»منبع :‌سایت جماران 0لینک خبر :‌http://www.jamaran.ir/fa/NewsContent-id_54075.aspx)

ایشان گویا متوجه برخی اتفاقات شکل گرفته در جریان استیضاح نبوده و یا نیستند .

بیش از 140 نماینده ی مجلس موافقت خود را بر عدم ادامه ی کار وزیر علوم اعلام کردند و این نمایندگان را مردم بیش از 200 شهرستان برای نمایندگی در مجلس از طریق آراء مستقیم انتخاب    نموده اند.

اگر این اکثریت نمایندگان افراطی گر هستند ، پس آن کسانی که رای به رئیس جمهوری نیز داده اند ،‌افراطی گرد هستنند !

در حالی ایشان در ادامه ی سخنان خود می گوید «کثریت مردم انتخاب بدی نمی کنند». این جملات با سخنان ایشان در خصوص نظر نمایندگان مجلس متناقض است.

منتسب کردن نمایندگان اکثریت مجلس به افراطی گری به دلیل اینکه به وظیفه ی خود عمل کرده اند ، دور از شان و جایگاه شخصیتی همچون رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که باید در این گونه موارد بی طرف باشند ،‌می باشد.

ولله اعلم

جامی خبرنگار اترک