bankimun

فشارها به ایران برای انجام یک حرکت مورد انتظار غرب روز به روز افزایش می یابد.

علی رغم تمام نرمشهایی که جمهوری اسلامی ایران در برابر خواسته های غرب انجام داده است ، امروز شاهد فشار گسترده برای انجام حرکت مورد انتظار غرب به ایران هستیم.

از یک سو ،‌تحرکات رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه مانند : آذربایجان و ... و از سوی دیگر قرار دادن گروههای تروریستی دست ساخته غرب در کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان برای فراهم کردن زمینه ی ایجاد بهانه به غرب برای تجاوز به ایران اسلامی بوده است. امری که با خویشتن داری کشورمان تا کنون فقط حسرت را به دل غربیان برجای گذاشته است.

در تازه ترین اقدام غربیها برای فشار به ایران اسلامی ،‌این بار بان کی مون ، دبیرکل سازمان ملل متحد وارد گود شده و ایران اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می کند.امری که هیچ سندیتی به جز یک بازی سیاسی ندارد.

در همین راستا ادعای دولت آمریکا برای حمله به داعش در عراق و سوریه و همزمانی این ادعا با اجلاس 1+5 هسته ای در خصوص موضوع هسته ای ایران و سخنان بان کی مون می توان رابطه ی این موارد را برای راه اندازی یک جنگ سیاسی بیشتر مشاهده نمود.

سازمان ملل این روزها به جای پرداختن به مسائل اساسی و مهمی که دلیل ایجاد این سازمان است ،‌ به اهرم فشاری توسط کشورهای غربی به خصوص آمریکا برای اعمال نظریاتش بدل شده است.

بان کی مون در خصوص کشتارها ،‌قتلها و تجاوزاتی که دولت آمریکا در سایر کشورها و حتی کشور خودش روی می دهد هیچ سخنی بر زبان نمی راند.

amo.blogfa

بان کی مون در خصوص کشتار بیش از 2000 زن و کودک فلسطینی هیچ سخنی به رژیم صهیونیستی نمی گوید .

بان کی مون در خصوص کشتار بی رحمانه ی مردم مظلوم افغان توسط هواپیماهای بی سرنشین آمریکایی هیچ مطلبی نمی گوید .

آقای بان کی مون ؛ زندانهای گوانتانامو ،‌ابوغریب و ... هنوز وجود دارند .

حمایتهای آمریکا و غرب از داعش و النصره و ... هنوز ادامه دارد ...