zarafeh2

گویی بعضی ها معنی انسان بزرگ شدن را قد کشیدن و مثل زرافه شدن می دانند.

به نوشته ی اترک، یک استاد!!دانشگاه در کلاس درس با توهین به آیات قرآنی، گفته است :«در قرآن هیچ نکته علمی وجود نداشته و آن تنها یک کتاب اخلاقی است.»

وی که به احتمال زیاد درس خوانده ی یک کشور خارجی است و یا پر شده از مطالب خوانده شده ی نویسندگان مادی گرای غربی، در توهینی دیگر به مسلمانان گفته است:«دانشجویان دست از عقاید خرافی و سنتی دینی بردارند تا بتوانند فرد بزرگی در جامعه خودشوند.»

دو نکته سخن با وزیر علوم و این استاد دانشگاه داریم:وزیر محترم علوم که با رای نمایندگان مردمی مسلمان و معتقد به عنوان وزیر در یک کشور اسلامی انتخاب شده اید ، اگر ما بگوییم دوست داریم فرزندان ما در کشورمان استاد بی دین و بی ادب و لائیک نمی خواهیم ، حرف گزافه ای گفته ایم؟

وزیر محترم از شما درخواست داریم اساتید مسلمان برایمان و برای فرزندانمان جذب کنید.

اما استاد محترم عزیز متاسفانه شما به عنوان یک استاد حتی به حرف خودتان هم پایبند نبوده و نیستید!

چرا که وقتی از کتاب قرآن به عنوان یک کتاب فقط اخلاقی نه یک کتابی که نکته ای علمی داشته باشد یاد می کنید، نه قرآن را مطالعه کرده اید و نه حتی به همان نکته ی اخلاقی آن پایبند بوده اید.

در ضمن گفته اید که دانش جویان اگر می خواهند آدمهای بزرگی شوند باید دست از عقاید سنتی و دینی بردارند، ما دانشجویان مسلمان نمی خواهیم مانند شما بزرگ شویم !

گمان این است که شما بزرگی معرفتی را با بزرگی قدی اشتباه گرفته اید!

استاد محترم این بزرگی که شما مد نظرتان است ، تنها به بزرگی قدی مثل زرافه می رسد که آنهم پیش کش شما نه ما دانشجویان مسلمان چنین قدی آرزوی ماست و نه در اعتقادات ما به آن سفارش شده است.

امیدواریم خداوند هدایتش را شامل حال همه ی ما به خصوص انسانهایی که راه را گم کرده اند بگرداند.