ruhany931

رئیس جمهور در خصوص سخنان ایراد شده اش در بین سفرای خارج از کشور ، به مردم و منتقدانش توهین های زیادی کرد و آنها را ترسو خطاب نموده و به جهنم هدایت نمود.

به گزارش اترک : رئیس جمهور در خصوص سخنان ایراد شده اش در بین سفرای خارج از کشور ، به مردم و منتقدانش توهین های زیادی کرد و آنها را ترسو خطاب نموده و به جهنم هدایت نمود.

در اجرای طرح سبد کالا رئیس جمهور بعد از چندین روز از اجرای این طرح از مردم غذرخواهی نمود و هرچند از سوی برخی از اطرافیانش این غذرخواهی جایگاهی نداشت.

اما در سخنان جدیدش توهین های زیادی را به مردم و منتقدانش نمود و مردم را به جهنم هدایت نمود.

آیا زمان آن نرسیده که رئیس جمهور محترم به اشتباه خود پی برد و از مردم عذرخواهی نماید ؟ آیا باد مدت زیادی از تاریخ سخنانش بگذرد تا او توانایی عذرخواهی از مردم را به دست آورد؟

مشاوران و همفکران رئیس جمهور چگونه متن سخناان ایشان را آماده می کنند که در سخنانش به مردم بی احترامی کند و به مردم ناسزا بگوید ؟‌

آیا این ناسزاگویی مخالف حداقل حقوق شهروندی مورد ادعای رئیس جمهوری نبوده و نیست؟ کجاست آن حقوقی که رئیس جمهوری برای منتقدانش قائل بود ؟‌

آقای رئیس جمهور ،‌ مسئولیت گرفتن شاید کار آسانی باشد ولی مملکت داری و رعایت عدالت و پایبندی به آنچه خود افراد به آن معتقدند بسیار سخت است و متاسفانه تا کنون دولت یازدهم در این امر موفق نبوده است.

رئیس جمهور محترم ما غذرخواهی شفاهی شما را نشان از بزرگواری شما دانسته و آن را نشان از شکستن غرور شما نمی دانیم .

موفق باشید و همیشه با مردم نه فقط با مشاوران

جامی خبرنگار اترک